Keuze pensionstalling valt niet mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 13:38

Ik herken je verhaal, ik zag mijn paard ook dagelijks en heb de verzorging altijd in eigen hand gehad.
Ik heb mijn paarden eens 50 km van huis gezet omdat dit op dat moment de beste beslissing was.
Ik ging 2a3 keer per week heen en moet zeggen dat vooral de afstand qau gevoel me soms nekte.
Meer zo van, wat als er eens iets is dan ben ik zover weg.
Nu sta ik 20 km van huis en op de dagen dat ik werk (3 dagen) ga ik meestal niet.
Ik vind het zelfs wel fijn om gewoon eens effe niet naar het paard te hoeven en me focussen op andere dingen.
Als mijn paard ziek zou zijn zou dat natuurlijk anders zijn, maar verder komen ze buiten, krijgen goed te eten en alles.
Kortom mijn paardjes zullen me niet missen en ik ben eraan gewent om niet meer dagelijks te gaan.
Dat voelde in het begin ook heel fout alsof ik ze in de steek liet.

De keuze welke stal is moeilijk te zeggen vanuit hier, ga eens vaker kijken nu je paard er nog niet staat op de stal.
ook hoe het er tussen de paarden aan toe gaat.
Als de paarden rustig ogen dat zegt vaak al een hoop over hun voeding en de toestand en omgang in de groep.

Succes.

GDG

Re: Keuze pensionstalling valt niet mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 13:56

Ik hoop dat het bevalt. Die strandritten zullen jou en je paard vast en zeker gaan bevallen :D .

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 14:07

@jesito: keuze is gemaakt, ik ben meerdere malen gaan kijken en heb ook op het gedrag in de kudde gelet.
Toch bedankt.

Oh, dat strand, duin en bos heb ik zo ontzettend gemist. Afgelopen 1,5 jaar welgeteld 1 x op het strand geweest; daarvoor gingen we toch wel wekelijks een ritje maken buiten. Dus ik weet wat we nu missen, maar straks lekker niet meer. Heerlijk :-)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:38

Ik zag het net, veel succes.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 23:44

Het strand gaat nooit vervelen... <3

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 13:09

Thanks trouwens allen voor jullie bijdragen. Een beetje steun hier en daar is nooit weg!