Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik zeg altijd maar dat is mijn slangetje
zou ik ze toch te weinig te eten geven

Anya schreef:Nee, maar als je zegt dat ze al het hout vreten dat ze kunnen vinden, dan is het kribbebijten
ik heb nl op het moment noodstallen, een soort van paddoxs binnen in een loods. en de boxen bestaan uit 2 planken aan de zijkant en voor schrikdraad
maar weet je hoeveel aantrekkingskracht een plank heeft helemaal als het geen hardhout is
Cassidy"]
[quote="Anya schreef:Nee, maar als je zegt dat ze al het hout vreten dat ze kunnen vinden, dan is het kribbebijten

) meestal door hun tanden ergens op vast te zetten, sommige doen het ook door hun tong dubbel te vouwen oidRenske20"]
[quote="Cassidy"][quote="Anya schreef:Nee, maar als je zegt dat ze al het hout vreten dat ze kunnen vinden, dan is het kribbebijten

) meestal door hun tanden ergens op vast te zetten, sommige doen het ook door hun tong dubbel te vouwen oid
. Het is pas een kribbebijter als hij zijn tanden in het hout zet, en zo lucht naar binnen zuigt.Je hoort dat duidelijk, het lijkt op een boer. Een luchtzuiger is een paard als hij geen hout of iets anders gebruikt, maar gewoon door zijn hoofd te buigen lucht naar binnen zuigt.
)