Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:€200,- zou ik zeker vragen!! Enige wat je niet hebt is een binnenbak.. Stallen met binnenbak vragen rond de €250,-, met alleen weidegang in de zomer en een 3x3 box waar ze dan de hele winter instaan. Ik vind weidegang belangrijker dan een binnenbak.. Je biedt echt een luxe stalling aan hoor!!
Maar uiteindelijk moet je gewoon vragen waar je je goed bij voelt.. als je je eigen kosten er maar uit hebt toch..
Annevandam schreef:Is het trouwens 'normaal' om te vragen dat er verwacht word dat alles netjes moet worden gehouden? Dus bv. als je paard in de rijbak heeft gemest dat dit opgeruimd moet worden? Dingetjes als de stalgang netjes en opgeruimd houden etc.
Citaat:Dat is normaal, je zou er een bordje op kunnen hangen als je graag wilt dat het gedaan wordt elke keer na het rijden.
Ik denk dat je 125-160 kunt vragen, ligt wel aan de rijbak die je hebt, is die groot genoeg en voorzien van een goede bodem? En heb je uitrijmogelijkheden naar een bos oid of gewoon op binnenwegen tussen akkers?
Annevandam schreef:Hallo bokkers,
Wij hebben thuis een aantal stallen over. Alleen hebben wij zelf nog nooit stallen verhuurt. Hier zijn we nu goed over na aan het denken maar we hebben echt geen idee wat de prijzen zijn.Dus mensen, wat zouden jullie hiervoor betalen?
- Stallen: twee van 3 x 4,5 drie van 3 x 3 en een van 2 x 3
- Buitenrijbak (nu zonder verlichting, word waarschijnlijk voor 2014 gerealiseerd)![]()
- Kleine paddox
- Uitrijmogelijkheden naar het bos
- Paarden kunnen onbeperkt naar buiten (ook een schuilstal aanwezig)
- Onbeperkt hooi
- Basis paardenbrokken en muesli aanwezig
- Stro is op locatie, uitmesten moet door de eigenaar zelf gedaan worden![]()
- Paard en/of spullen staan er op risico van de eigenaar. (spullen kunnen wel achter slot en grendel)
Paard binnen en buiten zetten is geen probleem, evenals het voeren. We hebben thuis een paar kinderen met een beperking wonen die best (als de eigenaar krap zit) de stallen willen uitmesten voor 2,-(?) per stal, maar het is niet de bedoeling dat ze om de dag staan te ploeteren.
Hebben jullie verder nog tips, advies of ervaringen die jullie kunnen delen?
En natuurlijk wat een gangbare prijs is, we hoeven er echt niet rijk mee te worden, maar de kosten moeten er wel mee gedekt worden.![]()
Groetjes Anne
Annevandam schreef:Is het trouwens 'normaal' om te vragen dat er verwacht word dat alles netjes moet worden gehouden? Dus bv. als je paard in de rijbak heeft gemest dat dit opgeruimd moet worden? Dingetjes als de stalgang netjes en opgeruimd houden etc.
veerle92 schreef:Annevandam schreef:Hallo bokkers,
Wij hebben thuis een aantal stallen over. Alleen hebben wij zelf nog nooit stallen verhuurt. Hier zijn we nu goed over na aan het denken maar we hebben echt geen idee wat de prijzen zijn.Dus mensen, wat zouden jullie hiervoor betalen?
- Stallen: twee van 3 x 4,5 drie van 3 x 3 en een van 2 x 3
- Buitenrijbak (nu zonder verlichting, word waarschijnlijk voor 2014 gerealiseerd)![]()
- Kleine paddox
- Uitrijmogelijkheden naar het bos
- Paarden kunnen onbeperkt naar buiten (ook een schuilstal aanwezig)
- Onbeperkt hooi
- Basis paardenbrokken en muesli aanwezig
- Stro is op locatie, uitmesten moet door de eigenaar zelf gedaan worden![]()
- Paard en/of spullen staan er op risico van de eigenaar. (spullen kunnen wel achter slot en grendel)
Paard binnen en buiten zetten is geen probleem, evenals het voeren. We hebben thuis een paar kinderen met een beperking wonen die best (als de eigenaar krap zit) de stallen willen uitmesten voor 2,-(?) per stal, maar het is niet de bedoeling dat ze om de dag staan te ploeteren.
Hebben jullie verder nog tips, advies of ervaringen die jullie kunnen delen?
En natuurlijk wat een gangbare prijs is, we hoeven er echt niet rijk mee te worden, maar de kosten moeten er wel mee gedekt worden.![]()
Groetjes Anne
nog geen 100,- buitenbak heeft geen verlichting, geen wasplaats. ik betaal nu 185,- all in
veerle92 schreef:als de rest in orde zou zijn zou ik er meer voor betalen maar nu niet.. aangezien ik in halle voor 200,- per maand kan staan (wat ik ook ga doen) en dan heb ik er ook nog een binnenbak bij
kevje06 schreef:veerle92 schreef:als de rest in orde zou zijn zou ik er meer voor betalen maar nu niet.. aangezien ik in halle voor 200,- per maand kan staan (wat ik ook ga doen) en dan heb ik er ook nog een binnenbak bij
dat snap ik, ook ik zou het niet doen want heb eigen lokatie
maar ik vind wat ts aanbied prima in orde
overdag buiten, onbeperkt ruwvoer, niet zo groot (ik houd niet van die grote stallen waar niemand elkaar kent en de één nog beter is dan de ander) dus wat dat betreft voor mij prima