max66 schreef:idd is dat een voordeel, ik kan er dus vaker naartoe. Ook is een voordeel dat je lid kan worden van de rijvereniging en twee keer per week les krijgt. Ook is er een binnenbak.
Dit zijn idd de enige voordelen die ik kan bedenken.
Mijn dochter verveeld zich niet op onze huidige stal hoor, ze rijdt zelf ook onze merrie en we doen alles samen. Zo'n rijvereniging met allemaal kinderen en georganiseerde (onderlinge) wedstrijdjes is natuurlijk wel leuk voor haar, dat wel....
Ik hoor alleen maar voordelen voor jullie en niet voor het paard. Wie staat er 24/7 op de stalling? Het paard. Kies dan voor het paard. Ik ben voor mijn paard naar een andere stalling die verder weg is. Nu staat hij elke dag buiten het hele jaar, ruimere stal, veel contact met andere paarden.
Wat laat ik? Geen binnenbak meer, geen kantine met van alles te verkrijgen en veel gezelligheid voor mijn kinderen. Verenigingsles opgezegd. Nu gewoon wekelijks priveles door instructeur naar eigen keuze. (is dan weer een voordeel)
Wat krijg ik er voor terug? Een happy paard die elke dag heerlijk staat te spelen en met rijden veel lekkerder loopt.