Misschien dat er nog verschil is in de kwaliteit er van maar echt
Als er een paard is met probleem voetjes dan is het die van mij wel.
Dan zou hij zijn ijzers echt al 10x verloren geweest zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quartel schreef:grappig....ik heb jou heel niet gezien![]()
Maar ik zie dan ook nooit iets als ik aan het stoeien ben met knollie![]()
De paddock staat op de nominatie om aangepakt te worden![]()
Alle spullen liggen er al klaar voor.
Maar het vormt voor mij zoals het nu is totaal geen belemmering.
Kan er altijd in als ik kom.
Gisteren hebben mijn paard en zijn buurman meer dan een uur staan spelen na het rijden![]()
sta jij bij die afrit van de A2???
Jotoma schreef:Hoelang heeft een bak nodig om te ontdooien? Mijn nieuwe zadel kan ik vrijdagmiddag gaan testen, maar dan moet de bak wel ontdooit zijn. Vanaf morgen 12 uur vriest het niet meer en ik heb op vrijdag om 16 uur afgesproken. De bak heeft dus 28 uur, overigens gaat het wel sneeuwen...
suikermeisje schreef:Wij kunnen ook wel naar een binnenbak. Maar dat gaat gewoon gruwelijk veel tijd kosten, en ook geld. Elke keer 10 euro. Stel dat je 3x gaat in een week is toch 30 euro en uiteindelijk is het toch een hoop geld.
Utrolig schreef:suikermeisje schreef:Wij kunnen ook wel naar een binnenbak. Maar dat gaat gewoon gruwelijk veel tijd kosten, en ook geld. Elke keer 10 euro. Stel dat je 3x gaat in een week is toch 30 euro en uiteindelijk is het toch een hoop geld.
kun je daar geen bakkaart kopen? Bij ons op de manege is €85,- voor een lid, en voor een lessent lid €45,-. Los een keer rijden voor een lid €5,- en voor ene niet lid €10,-. Bij een stal over de grens per paard €5,- en een bakkaart €150,-.
Dat is wel handig als er wedstrijden zijn in de manege en je toch wil rijden.