Jannepauli schreef:Je moet me toch's uitleggen wat 'mijn werk' ermee te maken heeft Sandyjorgen..?
Waar het mij om gaat is dat de TS zich gewoon goed moet realiseren dat er consequenties zijn. Hoe dan ook. Op bokt wordt maar al te snel geroepen 'sla 'm dood' (nou ja, je begrijpt wat ik bedoel) en dat er meteen over van alles en nog wat gespeculeerd wordt. Hierboven staat ook zoiets: "haal je spullen weg want anders krijg je die niet terug".. hoezo? Dat is toch opruien?
De TS heeft gelijk dat ze zich zorgen maakt als de platen beschadigd zijn. En natuurlijk moeten de mensen die daar rijden of rondlopen zich bewust zijn van het risico. Die meneer hoort de zaak veilig te houden.
Maar liever geen heksenjacht, maar wel goed overwogen besluiten.
De eigenaar zegt dat het asbest is, laten we daar dan maar even vanuit gaan. Mocht ze bellen met de gemeente (waar ze mijn inziens heel goed aan doet in het belang van de gezondheid van iedereen die in die bak komt) dan word er vrij snel een onderzoek naar gedaan. Mochten TS haar spullen in het besmette gebied liggen worden die geruimd (of de spullen dan zelf besmet zijn doet niet terzake), die gaan een container in en zie je echt niet meer terug.
Aangezien ik er even vanuit ga dat de pension houder geen verzekering heeft en geen geldboom krijgt ts haar spullen echt niet zomaar vergoed. Het is dus niet opruien maar waarschuwen. In mijn stal kastje lag voor zo'n €8000 aan spul, als dat word weggegooid word je daar echt niet gelukkig van.
En die mensen die daar rijden die moeten zich niet bewust zijn van het risico die mogen daar gewoon niet rijden. Dit kan zulke grote gevolgen hebben voor de gezondheid dat ze daarvoor beschermd moeten worden.