Mando schreef:Biotex zit toch een een soort van bleek in... lijkt mij anders wordt je was niet zo mooi wit en schoon.
biotex wordt aangeraden door de da bij huidproblemen hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
little_king schreef:Mando schreef:Biotex zit toch een een soort van bleek in... lijkt mij anders wordt je was niet zo mooi wit en schoon.
nee in de groene zit geen bleek, de blauwe weet ik niet.
Lous schreef:De groene biotex wordt in bepaalde gevallen ook door artsen in ziekenhuizen voorgeschreven om wonden in te spoelen.
_Nelleke_ schreef:Recept voor een gegarandeerd witte staart na achterstallig onderhoud:
Benodigdheden:
Groene biotex poeder
Emmer
Gewone goedkope shampoo
Cowboy Magic Shine in Yellow Out
Evt. voor garnering nog wat Cowboymagic Detangler
Bereiden:
Vul je emmer met (warm) water. Gooi er een flinke scheut biotexpoeder bij. Hang de staart er minimaal 5 tot max 10 minuten in. Probeer de staart er lekker in te soppen zodat alle vuiligheid wegweekt. Spoel de staart uit, liefst met warm water. Koud voldoet ook. Sop de staart vervolgens goed in met de normale goedkope shampoo en schrob de laatste vieze klonten weg. Goed soppen en opnieuw uitspoelen. Was de staart vervolgens met cowboy magic shine in yellow out. Goed in laten trekken (minimaal 5min.) en uitspoelen.
Voor een extra stralend effect nog een klodder cowboymagic detangler erin. Goed laten drogen, uitkammen en klaar