Ik betaal in de winter ongeveer 158 p/m en in de zomer ongeveer 124 p/m. Hier komt wel nog ongeveer 30 euro p/m aan muesli en luzerne bij.
Voor dit geld heb ik een eigen stal en eigen paddock (waar een beetje gras in staat). Er is geen weiland.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nonnie89 schreef:Mijn paardje staat bij een boer die het nog als hobby doet. Ik betaal 105 euro. Ruime stal, elke dag in de wei, buitenbak, hooi en stro. Ik moet alleen wel zelf brokken kopen.
Voor de rest doet de boer alles zelf, ook het uitmesten.
JNY024 schreef:Nonnie89 schreef:Mijn paardje staat bij een boer die het nog als hobby doet. Ik betaal 105 euro. Ruime stal, elke dag in de wei, buitenbak, hooi en stro. Ik moet alleen wel zelf brokken kopen.
Voor de rest doet de boer alles zelf, ook het uitmesten.
Dat is wel goedkoop zeg tegenover bij ons in de buurt !
Marleen_vA schreef:als je wel zelf moet voeren of klaarzetten, dan vind ik dat een beetje stom. voor 210 euro kan je ook full pension staan over het algemeen (ligt er natuurlijk wel aan waar je woont en door wat voor stallen je omgeven bent, hihi).Ik betaal 275 euro per maand. hiervoor wordt mijn paard gevoerd, binnen-buiten gezet, voer/water/hooi of kuil/uitmesten inbegrepen + weekenddienst paddocks (hier moet je 10€ extra voor betalen, als je niet voor paddockdienst in het weekend kiest, dan betaal je €265). Hebben een mooie buitenbak met agterbergbodem en een longeercirkel met agterbergbodem (oude variant), en liggen omgeven in een prachtig bos met meer dan 80km ruiterroute.