Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GiermanLB schreef:100 voor helemaal niks vind ik wat veel. Je zou dan beter 150 kunnen vragen, incl standaard voer bijv 2x per dag een kilo basisbrok. Dit kost je per maand niet meer dan 20 euro..
_Nelleke_ schreef:Mensen wat een prijzen. Hier rond Amsterdam lopen de prijzen op tot bijna 600 per maand. En dan komt je paard nog nieteens echt buiten.
Misschien moet ik gaan verhuizen.
tljrtos schreef:GiermanLB schreef:100 voor helemaal niks vind ik wat veel. Je zou dan beter 150 kunnen vragen, incl standaard voer bijv 2x per dag een kilo basisbrok. Dit kost je per maand niet meer dan 20 euro..
Ze betalen wat er aan brok, hooi en strooisel gebruikt wordt en die €100 is niet voor niets. Daar hebben ze een ruime stal voor,dagelijks weidegang,binnen en buiten zetten. Het paard wordt een aantal keren per dag gevoerd.De mest wordt jaarlijks afgevoerd ( kost een boel !) de bak wordt regelmatig gesleept. De bak is goed gedraineerd en met goede verlichting. Het paard wordt vastgehouden bij de hoefsmid,eventuele veearts enz !! Wormenkuren worden ingekocht EN toegediend !!Laatst had paard een blessure en toen werd het 3 X per dag met koud water gespoten. Als het paard bezweet is wisselen we 's avonds de dekens nog om. De rijvereniging zit op 10 minuten loopafstand en als je achter het land afrijdt zit je in twee minuten in uitgestrekte bossen !!!!Noem dat maar niets !!!!!