Handige poetstips

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JCJorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:45

Meestal als ik aan het poetsen ben, geef ik gelijk een grondige kriebel en massage, wat ze heerlijk ontspannen vind. Wanneer haar benen erg vies zijn (die zijn wit, dus gebeurd snel) ga ik grondig te lijf met een zachte borstel. Dit helpt meestal redelijk de vlekken weghalen. Wanneer het warmer wordt was ik dit er gewoon af met babyshampoo.

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:09

Sommige tips zijn niet te geloven slim!
Ga ze zeker onthouden.
Zelf pak ik der altijd een zweetmes bij als me dikke vriend aan het verharen is. Werkt prima

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 17:24

Ik gebruik altijd babydoekjes om de neus en ogen mee schoon te maken (die super neutrale zonder alcohol en parfum).

Verder gebruik ik het haar serum van action om de staart te ontklitten, even wat in je handen en door de staart en je kan zo met je vingers de ergste klitten eruit halen. En de microvezeldoeken inderdaad, die zijn daar maar 40 cent joh

Elegance_

Re: Handige poetstips

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 18:11

Ik gebruik babydoekjes voor mijn hele paard :P Ik heb een fjord, en als ze heeft gelegen (in de zomer) zit ze helemaal onder dat "stuif"zand wat ik er bijna niet meer af krijg, ik heb wel pikzwarte doekjes maar me paard is daarna wel mooi schoon :)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:45

EstherCosta schreef:
Ik gebruik voor het poetsen van die grijze poetsblokjes. Ze zijn vierkant, kan zo snel even niet op de naam komen. Maar dat verwijderd het vuil ontzettend goed!

Ik gok dat jij poetsblokken of grooming blokken bedoelt? Die gebruik ik inderdaad ook in de periode dat ze verharen, werkt super! Verder rosborstel ik nooit, zo haal je alleen maar vuil naar boven.

vallyistop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:57

je kan het hoofd (neus en de ogen) goed schoonmaken met een babydoekje (babyolie doekjes van t kruidvat) dan wordt het zwarte gedeelte ook mooier zwart :j .... als je er nog extra babyolie op smeert word het nog zwarter en komen de neus en de ogen er nog mooier uit! :j je moet wel uitkijken dat het niet in het oog komt ;( ..... en als het warm is en de zon schijnt heel erg dan moet je uitkijken dat de neus en de ogen niet verbranden....:(

hopelijk heb je hier wat aan hahah...maar ik vond het heel mooi staan! *D

vallyistop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:32

Citaat:
Ik gok dat jij poetsblokken of grooming blokken bedoelt? Die gebruik ik inderdaad ook in de periode dat ze verharen, werkt super! Verder rosborstel ik nooit, zo haal je alleen maar vuil naar boven.

Dat is toch de bedoeling?!