Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jibbel schreef:Stal vossenburg in rhoon misschien? Daar hebben ze ook hitactief (en gewone stalling dacht ik).
Ginootje schreef:Jibbel schreef:Stal vossenburg in rhoon misschien? Daar hebben ze ook hitactief (en gewone stalling dacht ik).
Die wou ik ook voorstellen! Stal Vossenburg heeft inderdaad een goede hit actief stal en een normale stalling! Het is er gezellig en word goed voor je paard gezorgd! Je hoeft niet zelf te mesten en te voeren! Een goede buitenbak die altijd te rijden is!
russel schreef:Ik persoonlijk geen van de 3! Veel te duur en te weinig faciliteit.....zoek verder naar kleinschalig particulier....soms is een boerenstal wel een optie....als het geen kleigrond is, is een zandbodem genoeg, als de boer hem wekelijks trekt....
Voor zoveel geld mag er wel meer optie zijn voor de klant, lessen voor zoveel geld en dan nog bakhuir als je zelf een lesser neemt.......dat voor zoveel pensiongeld?
Dan zou ik liever iets in Brabant zoeken, dan ga je niet elke dag, maar 4 keer in de week en de rest van de week je paard in een koppel of groep overdag naar buiten, er zijn nl stallen die voor zoveel geld, maar beslist minder geld dit wel zo doen.....
Er zijn geneog mensen vanuit de randstad en met name Rotterdam die dus hun paard verder weg plaatsen, paard heeft het beter, goed uitrijgebied, stalling goedkoper...
Heb je goed gekeken bij die HIT aktief? Is de ruimte groot geneog voor de hoeveelheid paarden? Is de groep sociaal of zitten er een paar etters tussen....het is een ideale oplossing voor paarden, maar ken dergelijke stsllen, alles op een kluitje, een paar etters er tussen die een groepje terroriseert, niks heel de dag beweging, ook staan te standbeelden...