we hebben ook een blubberpaddock. balen.

toch is dit vervelend want in de zomer staan ze twaalf uur per dag op de wei. nou laat ik ze alleen nog maar even aan de hand grazen.

op de wei zetten is zinloos want ze trappen hem toch alleen maar kapot
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bravura schreef:Ik heb de paarden op zandgrond, op een hoge heuvel en zelfs hier staan plassen water bij de ingang van het hek. Komende dagen blijft het nog regenen en daarna krijgen we als het goed is een periode met kouder en droog weer, 2-5 graden.
Nagano schreef:Bravura schreef:Ik heb de paarden op zandgrond, op een hoge heuvel en zelfs hier staan plassen water bij de ingang van het hek. Komende dagen blijft het nog regenen en daarna krijgen we als het goed is een periode met kouder en droog weer, 2-5 graden.
dan hoop ik dat het water wel vlink gezakt is bij mij want anders heb ik een schaatsbaan
gelukkig heeft mijn vader fijne tegels op de kop weten te tikken van die grote gaan er als het droog is meschien al in
jacqdenh schreef:Ik heb een pensionstal en hier is het ook een drama , paarden staan noodgedwongen in de bak waar het nog enigzins te doen is.we zijn druk in de weer de padocks op te knappen maar kunnen pas van de zomer met zwaar matriaal bij de 2 grootste padocks.Helaas ben ik door de modder al 2 pensioners kwijt en ik werk me uit de naad om zoveel mogelijk water kwijt te raken. ik hoop op een poosje droog weer en dat het maar snel weer voorjaar mag worden.en dan graag 2 nieuwe pensioners zonder prinsessengedrag.Als je iemand weet houd ik me aanbevolen