Moet je wel het paard de bediening geven natuurlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Ik heb een ezel die het doet
Staat gewoon of binnen of buiten tegen een open deur te tikken met een voorhoef, waarschijnlijk vanwege het "leuke" geluid .. het leidt tot niets en levert hem niets op behalve het geluid.
Zou ik die deur weghalen of bedekken met rubber, dan zoekt hij een ander punt.
Beestje leeft overigens ook in een groep, met in- en uitloop, voldoende ruwvoer en ook nog een aantal uren weidegang ( waarvan ze zelf overigens thuiskomen en liever rond de stal gaan staan)
Shirley schreef:Een zadel met stroom, dat lijkt me wel wat ... als dan de ruiter eens iets fout doet [ Afbeelding ]
Moet je wel het paard de bediening geven natuurlijk
liekec schreef:sflj schreef:Ok.
Moet je me eerst even vertellen waarom jouw paard schopt.
Stel nou dat hij uit ongeduldigheid schopt.
Shirley schreef:Shirley schreef:Ik heb een ezel die het doet
Staat gewoon of binnen of buiten tegen een open deur te tikken met een voorhoef, waarschijnlijk vanwege het "leuke" geluid .. het leidt tot niets en levert hem niets op behalve het geluid.
Beestje leeft overigens ook in een groep, met in- en uitloop, voldoende ruwvoer en ook nog een aantal uren weidegang ( waarvan ze zelf overigens thuiskomen en liever rond de stal gaan staan)
Je mag mijn ezel nemen als voorbeeld
liekec schreef:sflj schreef:Ok.
Moet je me eerst even vertellen waarom jouw paard schopt.
Stel nou dat hij uit ongeduldigheid schopt.
Shirley schreef:Shirley schreef:
Ik heb een ezel die het doet
Je mag mijn ezel nemen als voorbeeld