Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
natascha44 schreef:Zes jaar geleden ben ik op ons huidige stekkie komen wonen (1,5 hectare grond, 2000m2 schuurruimte etc.) en had ook de droom om een pensionstalling te gaan beginnen.
Maar deze droom heb ik laten varen...
Ik heb 4 stallen waarvan 1 verhuurd aan een vriendin van mij, en 1 waar mijn eigen paard in staat, maar heb voor de andere 2 stallen al meerdere huurders gehad en in die gevallen is het met een berg gedonder mis gegaan.
Ik ben ook te gevoelig en ga teveel voor een paard van een ander doen en liet me telkens voor het karretje spannen..
Ik begin er niet meer aan!!! dat gezeik, niet nakomen van afspraken etc etc..
sassefras schreef:Sjolvir schreef:Ik zou de 18 hect. in de randstad goed verkopen en elders mijn prive paradijsje opzetten met mijn eigen
paarden en eigen fokkerij.
fokkerij, wordt je ook niet meer blij van, alles hooien en verkopen, of nog beter wat je niet gebruikt verpachten, hoef je er alleen naar te kijken en scheelt heul veul werk
horsefriend7 schreef:natascha44 schreef:Zes jaar geleden ben ik op ons huidige stekkie komen wonen (1,5 hectare grond, 2000m2 schuurruimte etc.) en had ook de droom om een pensionstalling te gaan beginnen.
Maar deze droom heb ik laten varen...
Ik heb 4 stallen waarvan 1 verhuurd aan een vriendin van mij, en 1 waar mijn eigen paard in staat, maar heb voor de andere 2 stallen al meerdere huurders gehad en in die gevallen is het met een berg gedonder mis gegaan.
Ik ben ook te gevoelig en ga teveel voor een paard van een ander doen en liet me telkens voor het karretje spannen..
Ik begin er niet meer aan!!! dat gezeik, niet nakomen van afspraken etc etc..
Volgens mij ken ik die mensen heeeeel goed, Natascha. Iig zijn nieuwe vrouw haha.
Hoi natascha, met Loebas gaat het hel goed.![]()
Kendra schreef:De meeste mensen dromen de stal waar ze zelf met hun paard zouden willen staan....en dat is soms heel anders dan de stal die je zelf zou willen runnen en waar je dus 24/7 de verantwoordelijkheid en het werk van hebt.
Jibbel schreef:je een boerderij hebt in Zuid - Holland, regio Rotterdam - Den-Haag - Zoetermeer, met 18 hectare grasland, ruime schuren en zelf wat paarden hebt.