Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMEGAN___95 schreef:veel mensen hoor ik over het 'weinig' buiten komen,
hier wil even wat over kwijt,
toen ik haar kocht, kwam ze 24/7 van het land af en vond dit zelf 10x niets, als ze eruit gehaald werd moesten ze haar met 3 man tegenhouden om niet naar een stal toe te rennen.
toen ik haar net had heeft ze tijd met nog 5 andere pony's en shet's buiten gestaan maar dan rende ze gewoon door het hek heen om naar binnen te gaan.
daarna nog op een andere stal geprobeerd maar het enige resultaat was altijd kapotte benen en dikke benen door het rennen om naar binnen te gaan.
ik probeer haar nu dan ook zo veel mogelijk buiten te hebben, maar bij ons de mogelijkheid om buiten te staan is al klein & alle daar gefokte paarden en sportpaarden staan net zoals die van mij weinig buiten,
en niemand heeft hier last van.
heb hier al meerdere keren discussie's over gehad op bokt, maar die van mij staat vele malen liever in haar stalletje dan dat ze buiten staat,
dit is ook de reden dat ik op deze stal sta weinig buiten accommodatie (2 paddock's) maar veel overige accommodatie.
Nu in de winter worden de paarden wat frisser en dus ook wat drukker,
als ze dan sowieso al twee keer per week vrij krijgt en ik moet 's avonds na mijn opleiding nog komen gaat het ook niet altijd even makkelijk.
ik heb deze topic niet gemaakt om wederom aan te horen dat ze 'te weinig' buiten komt, want hier ben ik het niet mee eens.
unihorses schreef:romyloverrr schreef:ik zou een gesprek met haar aangaan , komt er niets zinnigs uit , wijs haar de deur maar !
( ps rengalop in een bak kan niet , ( of je moet al een kleine pony hebben))
die van mij kan heten nee, die is niet klein haar oren komen in de bocht wel 15 cm van de grond
romyloverrr schreef:ik zou een gesprek met haar aangaan , komt er niets zinnigs uit , wijs haar de deur maar !
( ps rengalop in een bak kan niet , ( of je moet al een kleine pony hebben))
joyce B schreef:Dat je pony of paard zo druk is komt toch echt door te veel krachtvoer waar ze sterk op reageert en of te weinig beweging.
4kids schreef:xMEGAN___95 schreef:Het probleem is ondertussen al opgelost!
Ohw echt! mogen we ook het einde van het verhaaltje weten.. hihi ben benieuwd hoe je het hebt opgeost namelijk!