Paard heeft zelfmoordneigingen.. +)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:37

tine10 schreef:
unihorses schreef:
gewoon schapen gaas ervoor....

Dat dus absoluut niet doen. Erg link met paardenbenen.
Slowfeeder gebruiken en je hebt al meer dan genoeg goede tips gekregen. Hopelijk kun je het snel aanpassen en helen de wonden.

aangezien het maar klein stukje is, zou ik tuingaas gebruiken om alles dicht te maken. en een ander poortje erin
Zorgen dat paard niet meer onder die balken door kan komen
Afbeelding
onder op de grond een plankje maken, en met krammen aan de bovenste en onderste balk bevestigen

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:58

tine10 schreef:
unihorses schreef:
gewoon schapen gaas ervoor....

Dat dus absoluut niet doen. Erg link met paardenbenen.
Slowfeeder gebruiken en je hebt al meer dan genoeg goede tips gekregen. Hopelijk kun je het snel aanpassen en helen de wonden.

wat is daar dan gevaarlijk aan? zo'n tuingaas lijkt me dat ze eerder in vast komen te zitten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:27

unihorses schreef:
wat is daar dan gevaarlijk aan? zo'n tuingaas lijkt me dat ze eerder in vast komen te zitten

Precies wat je zelf al zegt, ze kunnen er met hun benen doorheen en erin vast komen te zitten. Omdat het ijzerdraad is kan dat lelijke wonden geven als ze proberen hun benen weer terug te trekken. Tuingaas lijkt me ook niet ideaal, is veel slapper, maar de maaswijdte is in ieder geval een stuk kleiner.

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:46

Ik zie een aantal griezelige dingetjes aan het uitloopje.
Helemaal voor een paard dat er niet aan gewend is.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 22:27

tine10 schreef:
unihorses schreef:

Precies wat je zelf al zegt, ze kunnen er met hun benen doorheen en erin vast komen te zitten. Omdat het ijzerdraad is kan dat lelijke wonden geven als ze proberen hun benen weer terug te trekken. Tuingaas lijkt me ook niet ideaal, is veel slapper, maar de maaswijdte is in ieder geval een stuk kleiner.

oeps, ik noemde het vverkeerd :P ik bedoel dat oranje net achtige ding