Is er misschien een kleinschalige boerenstalling bij je in de buurt? Daar is de sfeer vaak al heel anders, veel gemoedelijker
. Nadeel is wel dat je veel zelf moet doen, maar dat went
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Nadeel is wel dat je veel zelf moet doen, maar dat went
Veel rustiger, iedereen is heel vriendelijk, en véél minder commentaar!
Niemand durfde hoor. Commentaar van de zijlijn geven is gemakkelijk, soms terecht, maar vaak slaat het gewoon nergens op. Lach liefjes, en zeg dat zij jouw paard niet kennen, en doe gewoon je eigen ding. En hou je ogen open voor een andere stal! laetitia schreef:Vreselijk die bemoeials en betweterige types, die hebben zoveel afgunst voor elkaar. Gezellig is het er niet. Heb ooit ook eens op zo'n stal gereden, nooit meer!
Is er misschien een kleinschalige boerenstalling bij je in de buurt? Daar is de sfeer vaak al heel anders, veel gemoedelijker. Nadeel is wel dat je veel zelf moet doen, maar dat went
eclair98 schreef:WhySoWhite schreef:Elke nieuwe omgeving is wennen voor iedereen, ook voor je paard. Maak een praatje op stal met mensen doe verder gewoon lekker je ding. Gepraat word er toch welJe komt voor je paard, niet om aardig gevonden te worden zeg ik altijd
Dit ben ik niet met je eens. Als je het niet leuk hebt op stal ga je er met minder plezier heen.

jij ook succes !
Zie alleen hoe ze met andere omgaan en dan word ik al zenuwachtig van sommige mensen
(terwijl ik dan juist eigenwijs ga doen... midden in de bak er achterstevoren op gaan zitten... ik betaal ook om te "rijden" in de bak en ik doe wat ik wil met mijn paard
) maar ik probeer het juist niet zo ver te laten komen (ruzie zoeken werkt niet
)
, heel de dag op stal is niks! Dus heeft papa lief oude stal eigenaar gebeld en natuurlijk had hij een plekje voor mij over
. Gelijk mijn instructrice gebeld ! Die was ook weer blij , ze zei ook dat andere mensen het heel leuk vonden , nou dan krijg je een lekker gevoel
! En dus net naar stal eigenaar gegaan en die was er niet blij mee , ze gaf als excuus ; tja als je nooit naar je paard komt ? Waar bij ik erg me panty uit vloog want ik dacht UH WAT NOOIT KOMEN ??? ik kom verdikkie elke dag minstens 2 uur .. maar als je niks met je paard kan ? en ook het niet leuk hebt is dat wat anders. We gaan of zaterdag of die week er na weg. Vooral mijn moeder en ik hebben nu zo'n gevoel dat ze nu me paard niet gaan voeren of iets raars gaan doen... ik hoop ook dat ik al me spullen houd.. en niet hoop dat het straks ALWEER over heel de stal wordt geslingerd (kwam laatst hele hoofdstellen/dekjes/singels/pessoa's tegen bij een ander paard ze stal.. Maar ja ik ga weg en daar gaat het om