wel of geen uitloopstal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:53

Ik vind het opzich een goed idee, maar gaan ze dan wel overdag met z'n allen het land op/de paddock in? Want ik vind dat een paard wel de ruimte moet hebben om lekker te kunnen rennen en spelen met andere paarden.

Edit: Sorry te snel gereageerd. Lekker dat ze wel gewoon met de groep naar buiten kunnen, het klinkt als een goede stalling! De prijs van 300,- vind ik ook wel goed eigenlijk.

danoesje

Re: wel of geen uitloopstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 08:26

Bij goede mogelijkheden (vooral in de winter, want toen stond mijn paard hoofdzakelijk in een paddock waar hij net net kon rennen) vind ik E300 prima. Ook zonder binnenbak maar maar met zou natuurlijk helemaal top zijn:)

Amorosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:30

Rond Amsterdam zal het bedrag niet heel veel zijn, maar goeie morgen wat een geld :wow:
Ik zou -als ik een stalling zocht- ook graag een inloop/schuilstal willen op de wei, voor de mensen die de paarden niet op stal willen hebben. Kunnen de paarden zelf kiezen wanneer ze beschut willen staan.
Misschien al gevraagd, maar zit uitmesten er bij in? Al met al vind ik het bedrag redelijk, ondanks dat IK dat geld er niet voor over heb. Met 2 paarden zit je dan op 600 euro :+

Ster_Quinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:46

Ik vind de uitloopstal een goed idee, alleen bij die op de foto vind ik het hekwerk wat minder. En zoals ik uit je post begrijp liggen in de stallen ook matten? Waarom kies je er buiten niet voor om het te bestraten
Prijs is niet duur vind ik

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:31

Hoe staat het nu met de plannen? En waar precies komt de stalling?
Ook ik ben aan het kijken naar huisvesting rond Mokum en dit klinkt me best ok in de oren :j

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:41

Klinkt als een hele fijne stalling! Voor mij te ver weg..
Heel veel succes met bouwen en het opstarten van jullie pensionstal en bed and breakfast!
Maar zoals ik hoor hoe het word moet dat geen probleem worden ;)

emma93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 11:54

Hallo paarden vrienden, 
 wij zouden iedereen op de hoogte houden over het starten van onze nieuwe stal.op dit moment hebben wij een perceel gekocht onder voor behoud van financiering.deze bevind zich in Assendelft.wij hopen jullie spoedig onze flyer te mailen met naam en opening's datum, want dat zou dan betekenen dat we getekend hebben.
maar tot dat moment moeten we helaas nog even door duimen!!!!!

we houden jullie op de hoogte.

met vriendelijke groet
,lars en linda Stobo stallen

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:56

ik stem voor, zo heeft het paard toch enige beweging

succes ermee