Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gijsenkim"]
[quote="ellenlouise"][quote="gijsenkim schreef:Ik heb wel eens een smid gehad die had het paard ko geslagen...... een forse klap op de zijkant van het hoofd et voila daar ging het dier....... bleef even liggen en stond toen weer op...... needless to say, het heeft zich sindsdien voorbeeldig gedragen
Eerst krijgt hij wel een waarschuwing door "HEY" te roepen ofzo, als hij dan nog doordoet: ~~}>
ellenlouise schreef:Gebrek aan opvoeding misschien?? Als een paard zo reageert dat dit een ko rechtvaardigd vraag ik me serieus af hoe dit dier is opgevoed.
, Het is noet zo dat die een jezusklap kreeg hoor. Ze werd gewoon toevallig op het verkeerde plekkie geraakt Cassidy"]
Er is namelijk geen enkel paard die voor het uitdelen van een mep vraagt: bent u zwanger ja/nee (doorhalen wat niet van toepassing is)
[/quote]
Haha, geweldig! Maarree ... heeft jouw merrie tot de laatste dag in de groep gestaan? Ik heb die van mij de laatste twee weken toch apart gehouden van haar maatje, die uit joligheid nog wel eens wilde uithalen naar de buik van mijn merrie. Ik vond dat toch geen prettig idee ...
[quote="Robyn schreef:Mijn veulen heeft 1x geprobeerd te trappen. Hij komt nog erg onder de indruk van je stem. Dus met een paar flinke klappen tegen zijn kont en een paar boze woorden was hij al behoorlijk geschokken. Gevolg: hij haalt het niet meer in z'n hoofd om te trappen. Met bijten pak ik hem bij zijn lip en knijp daar flink in(ik zal een veulen nooit tegen z'n hoofd slaan), dit weer met wat boze woorden, is het bijten ook al zo goed al afgeleerd.
Jong geleerd oud gedaan.

Mac"]
[quote="Cassidy schreef:Er is namelijk geen enkel paard die voor het uitdelen van een mep vraagt: bent u zwanger ja/nee (doorhalen wat niet van toepassing is)
! Maarree ... heeft jouw merrie tot de laatste dag in de groep gestaan? tiamopatatje schreef:een vriendin(nu geen vriendin meer)stampte haar paard altijd onder de buik,zelfs toenz e zwanger was,..
vind ik niet kunnen hoor![]()
weer vriendjes maken.
. Maar ik ken ook een paar paarden die reageren daar totaal niet op, die reageren ook niet op een tik ofzo dus die krijgen wel eens een flinke mep
. Ik vind het namelijk niet normaal dat een paard gewoon over je heen loopt zonder pardon en niet eens stopt als je al een knal geeft
.