Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar goed, die heeft een flinke vacht, mijn grote was koud onder haar deken.
Hebben nu al hun winterdeken op (die dusdanig ademend en temperatuur regelend is dat ik niet hoef te wisselen
). Maar moet erbij zeggen, heb en een bejaardentehuis staan
3 stuks van 20, 22 en 26 waarvan de 2 jongste nog wel wat meer spek op de ribben mogen (wil dus liever dat ze hun energie gebruiken voor spek aanmaken dan zichzelf warmhouden) en de oudste trekt het echt gewoon niet meer zonder. Een stel wedstrijdpaarden die ik graag kort in de vacht wil houden, en uberhaupt weinig vacht krijgen. Daarbij dan nog geen schuilmogelijkheid als ze buiten staan. Tja dan grijp je wat sneller naar de winterdekens. Er staat maar 1 zonder, een 4 jarige die niet gereden wordt. En snachts staan ze hier op stal. Ik durf geen paard buiten te laten snachts. Heb Harry Houdini op stal
en er loopt in Dld nog steeds een paardenripper rond.
Gelukkig is ze nog steeds niet in de regen en als de poort open gaat rent ze naar stal maar heb tenminste geen ongelukken zo. Ze staan bij ons wel op stal met voertijd en blijven dan ook op stal.