Ben ik de enige die denkt waarom moet het (zoveel) geld kosten?.
Begrijp wel dat je een vergoeding wilt voor je te besteden tijd, maar waarom wil je haar als verzorg meisje?
Waarom wil je daar voor je tijd besteden? Omdat je iemand dat gunt, of omdat je extra handen nodig bent, of het gewoon leuk vind?.
Ik snap best dat er mensen zijn die echt niet dat geld over hebben. 50 euro is dan veel, daar haal ik een kleine week bix van.
Niet iedereen heeft het breed. En als ze ver weg woont, waarom dat niet een verzorg adresje dichterbij?.
En om dan te zeggen is hun probleem rood staan o.i.d? sorry, denk dat zulke mensen al problemen genoeg hebben en het al mooi genoeg vinden dat hun kind een hobby heeft waar ze gelukkig in is. Contact via MP is ook niet even makkelijk. Dat dan meerendeels roept dat het lekker makkelijke na schoolse opvang is vind ik zeker niet netjes
Heb het idee dat wij dan erg coulant zijn hier. Ook een meiske van 12.
Rijd bij een manege maar zou graag meer willen rijden dan 1xpw.
Ze rijd nu op een merrie van mij en red zich er zelf mee, ze krijgt instructie van mij eens in de week en binnenkort gaat ze zelfs met ons merrie naar haar clubles en daarbij rijden we daar ook heen. Gratis..