Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amsterdam_30 schreef:vuurneon schreef:Hier wel, inflatiecorrectie alleen dus is 20 euro oid per jaar
Zoveel?Dat kan niet alleen maar inflatiecorrectie zijn!!! Dat zou dan veeeel en veeeel minder moeten zijn. Weet je zeker dat het niet verhoogd word ipv die btw of dat vorig jaar verhoogd werd door de hoge prijzen van hooi en stro?
En ieder jaar met zoveel omhoog lijkt mij wel erg overdreven van jullie stalbaas??
russel schreef:Ik zie ook wel eens zulke berichten, maar ik ken geen stallen in brabant onder de 190 en ik heb er heel wat gezien, gezocht van armetierig, tot zeer basis zelfs zonder buitenbak.
Jouw prijzen daar schrik ik van, vraag mij dan of dat wel waar is....is dat wel een stal of een donker hok ergens in een koeienschuur achterin.
Ik ben van mening dat je niet onder de 200 in pension kan staan en dan een paard op een gezonde manier kan houden. Heb je daar een binnenbak voor, heb je heel veel mazzel ken een paar kleine stallen waar binnenbak bij kwam, maar die prijzen gingen wel omhoog, maar voor 220 sta je dan nog erg goed.
marianbv schreef:Bij ons gaat per 1 oktober het stalgeld met 15 euro omhoog.
Was eerst 160 voor een paard en word nu 175 per paard.
Door die 21 % btw word hier het stro hooi en biks ook duurder en ja het moet wel komen natuurlijk.
Ik klaag niet want ik zit nog steeds redelijk goedkoop met de 175 die ik betaal.
MickeyenVici schreef:Mijn hoefsmid kost me nu al € 100,- voor 4 kant beslag dus hoop echt niet dat die ook nog duurder wordt...![]()
Dan kan ik niet meer lachen denk ik!