Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belinda1986 schreef:Ja dat heeft er zeker mee te maken. Mensen met borderline zijn niet te vertrouwen en slaan om in gedrag als een blad aan de boom. Haar moeder zou eigenlijk hulp voor haar moeten zoeken.
Kun je dit allemaal niet oplossen met haar moeder? Die klinkt wel redelijk.
Maflinger_S schreef:Zolang Truus geen 18 is, is de moeder financieel verantwoordelijk voor haar dus daar moet je inderdaad zijn als je het netjes wilt regelen.
Zo niet, net doen alsof het veulen er niet is en je alleen om je eigen veulen bekommeren. Heb jij er geen kosten meer aan en zoeken de moeder en de staleigenaar het maar uit. Maar ja, zo zit jij niet in elkaar (gelukkig of helaas, dat is een kwestie van perspectief).
belinda1986 schreef:Ja dat heeft er zeker mee te maken. Mensen met borderline zijn niet te vertrouwen en slaan om in gedrag als een blad aan de boom. Haar moeder zou eigenlijk hulp voor haar moeten zoeken.
Kun je dit allemaal niet oplossen met haar moeder? Die klinkt wel redelijk.
Balou_k schreef:Maflinger_S schreef:Zolang Truus geen 18 is, is de moeder financieel verantwoordelijk voor haar dus daar moet je inderdaad zijn als je het netjes wilt regelen.
Zo niet, net doen alsof het veulen er niet is en je alleen om je eigen veulen bekommeren. Heb jij er geen kosten meer aan en zoeken de moeder en de staleigenaar het maar uit. Maar ja, zo zit jij niet in elkaar (gelukkig of helaas, dat is een kwestie van perspectief).
Voor mijn bankrekening een kwestie van helaas..
Moeder wilt dat echt niet doen, die leest overigens mee en vind het niet leuk dat de schuld gedeeltelijk bij haar word gelet. Zij kon Truus niet tegen houden, Truus doet wat zij wilt en steeds daarna de schuld bij een ander.. Truus had de aanbetaling gedaan daarna gemeld en moeder kon niks in brengen.
Moeder heeft GEEN geld om stalling etc. te betalen voor nog een paard..
De jongste dochter is momenteel 16 en mag binnenkort gaan werken voor haar eigen paard die moeder nu betaald.
Balou_k schreef:Moeder heeft GEEN geld om stalling etc. te betalen voor nog een paard..
Balou_k schreef:Ze laat niemand er voor op draaien dat is mijn keuze omdat het dier zeker behandeld moet worden voor de rotstraal vind ik..ook kwalitatief voer vind ik van belang.op deze leeftijd en ontwormen was gewoon nodig.. vitamine raadde de da aan na het ontwormen. Haar moeder zegt ook dat ik gek ben dat ik het doe, maar ziet ook in dat het dier voer nodig heeft en rotstraal behandeling.
Moeder heeft ook voer maar dat lust hij niet.