Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne_mieke88 schreef:Hij heeft ons ook beloofd wat meer paddocks te bouwen en het duurt en duurt maar..misschien dat ik hem van de week wel even ga spreken
Anne_mieke88 schreef:maar hij zei heel trots; "ja als we het zo doen dan heb ik PRECIES genoeg balen voor van de winter"
ik zat echt te lachen in mezelf...dit kan niet serieus wezen
@sjors..al gedaan, maar overtuiging van eigen kennis overheerst
@sebert... zelf stro kopen doe ik echt niet...paard staat nu ook op stal ivm blesure al 13 weken en het stro was bijna op..meneer koopt maar mooi baal voor mij andershij zei wel dat ik het zelf moest gaan kopen...nou heb even tegen hem gezegd dat ik dat niet doe en dat hij maar moest gaan nadenken over die vraag... 2 weken later stond er een mooie grote baal voor me
Anne_mieke88 schreef:ja dat dacht ik zelf dus ook nat en vies...
maar staleigenaar heeft wel gezegd dat dit een probeersel is en dat hij wel van plan is in de toekomst meer buiten mogelijkheid te gaan bieden. dus dat zit in de planning.
@sebart...de stal is verdeelt in achter stenen en voor matten..
joyce B schreef:Maar je hebt wel te maken met die stalhouder die probeert te bezuinigen op stro, dus de vraag is Waarom?
Houdt hij te weinig over? En wil hij daarom terug in stro? Er is genoeg te koop dit jaar volgens mij... En de prijzen liggen lager.
Met elke week 1 pakje zonder eerst een bodem ga je het echt nooit redden. Dat kan iedereen je hier vertellen. En met een paard dat 23/7 op stal staat meerdere dagen per week, gebruik je nog meer strooisel dan wanneer de paarden elke dag de hele dag buiten kunnen lopen...
Arabesk schreef:Primadenk nog eens aan dit topic terug als je paard straks hoefproblemen of problemen met luchtwegen krijgt. Of als ie zo druk is in de winter dat je 'm amper kunt rijden, omdat ie de hele dag z'n kooi niet uit geweest is.