M'n moeder zegt wel eens 'het is maar goed dat je niet alles ziet' en ik ben het daar zoooo mee eens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Was alleen niet echt een brede slang, dus heel hard zal het niet gaan. Maar als er een beetje druk achter zit, misschien lukt het dan wel
.
anders koop je toch een stuk aquariumslang? Is ook per strekkende meter te krijgen.
Het is wel het overdenken waard om een grotere waterbak neer te zetten zodat ze langer doen met een volle (staat nu een 90 liter bak) maar ik denk dat ik dat toch met die jerrycannetjes moet vullen. Als ik er met de auto heen rij moeten we het stroomband van het buitenste hek loskoppelen voordat ik er door kan en de paarden eerst op een ander stuk wei zetten omdat ik door het hoekje van één van de paardenweiden moet. tamary schreef:Als er kennelijk de helf? van die tank open is van boven zou ik die jerrycan er zo indoen en vol laten lopen. Jerrycan schoonhouden,handdoek mee voor jezelf en klaar. Of heb je het over die grote draaidop die er op zit?
Maar dan moet ik een trapje neerzetten