Lianne97 schreef:Haha ben benieuwd:)
Veel succes in ieder geval.
Ik heb het gekocht, over 2 weken heb ik pas concours dus dan komen de voor en na de wasbeurt foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ik spuit haar eerst helemaal nat, doe de shampoo op een borstel en begin te boenen. daarna weer afspuiten. na 1x wassen is ze weer helemaal wit. Anoli schreef:Uhm ik was ze niet...

Maar de luizen zijn wel allemaal gestorven dus 't is niet voor niets geweest.
Maar ik moet er dan snel een foto van maken, want vaak zorgt hij na zón wasbeurt dat hij zo snel mogelijk weer lekker vies is. Als ik hem dan na het opdrogen weer in de wei zet zakt hij direkt naast me door de knieen in de modder om te gaan rollen. Zo leuk, zo veel eer van je werk
na het scheren was ik ze ook altijd, ookal vriest het buiten
heel zielig ze staan te rillen op de benen ondanks dat het warm water is, maar anders krijg ik al dat huidvet aan de binnenkant van de deken, en ze zijn de hele winter mooi. Na het wassen goed inpakken met een oude winterdeken (zo'n dikke canvas) met een zweetdeken met hals, drogen en daarna de winterdeken er weer op.

lauraatjxx schreef:Nou ik heb hem gewassen, eerst zijn benen, dan zijn staart, toen zijn manen + rest van zijn lichaam. Maar altijd nog die buik van hem, die dus echt niet wit wordt. Heb die 3 keer gewassen met quick silver shampoo. [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]