Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jamiie schreef:GamblersCup schreef:Iemand vind de 0 euro die de meeste voorstellen offtopic en gezeik?!? En TS zegt "eindelijk een goede reactie" omdat iemand 50 euro voorstelt... mensen die het als vriendendienst zouden zien en er niets voor zouden vragen kunnen hun mond wel houden, TS heeft duidelijk dollartekens in haar ogen. Zoveel als mogelijk! Jemig, en dan altijd voor niets hebben mogen rijden, het zijn vrienden... ik zou daar niets voor willen vragen, een dagje wat dieren voeren, kom op zeg...
jij kan wel heel goed conclusies trekken... sorry hoor!
jeetje.. dit was helemaal niet mijn bedoeling. ik heb gezegd dat ik er niks voor hoef te hebben, maar die mensen staan er op. ik heb ook al gezegd, verzinnen jullie dan maar wat, maar hun hebben liever dat ik een bedrag bedenk... vandaar mijn vraag hier! Ik heb absoluut geen dollartekens in mijn ogen en vind jou reactie ook best wel respectloos als ik dat mag zeggen... een mening krijgen vind ik helemaal niet erg, ook als het eventueel niet in ''mijn straatje'' zou passen, maar wel op een correcte manier aub.
iedereen bedankt voor het meedenken! ik laat het hier verder bij, ik zie wel of ze zelf aankomt met geld of iets anders. zo niet vind ik dat ook prima.