tamary schreef:Rol fijn, stevig kippengaas halen om op je palen te zetten. Als hek een metalen nemen, ketting met slot er op, andere kant de scharnieren antidiefstal bevestigen zodat hek er niet uit getilt kan worden en bovenkant omwikkelen met prikkeldraad zodat ze er niet overheen willen klimmen. Verder je lint goed hoog maken en ongenadige klap stroom er op. Bordjes met waarschuwing stroom/hoogspanning/verboden te voeren/verboden toegang tussen je 2 rijen draad zetten, zodat ze er niet bij kunnen.
Het mensen uit je weide houden is eigenlijk altijd lastiger dan de paarden er in houden.
Ik zou trouwens overwegen om de voorste 1/3-1/2 deel van je wei, waar die aan de weg grenst niet in je PP op te nemen. Dan is ze ook niet zo aantrekkelijk meer en kan ze geen contact zoeken met mensen die langskomen.
Amai wel drastisch
Maar wel effectief denk ik
Toch eens overwegen en uitrekenen of het dan niet goedkoper is om een andere weide te huren. Vind het echt erg dat ik mijn wei zo moet 'vergrendelen' gewoon om mensen buiten te houden... Ze hebben er niets te zoeken
Belgen... Pfff