Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:hij heeft niet zo'n stomme deken nodig, want het schuren is al verminderd door knoflook.
Fennadev schreef:hij heeft niet zo'n stomme deken nodig, want het schuren is al verminderd door knoflook.
Fennadev schreef:mijn vraag aan jullie, waarom schuurt mijn pony dan alleen 's zomers?
hij doet niet aan kribbebijten.
laatste reactie hiero, want het is ts haar topic.
Ik doe Alex niet weg, want hij heeft het nog altijd beter dan vele anderen
Fennadev schreef:mijn vraag aan jullie, waarom schuurt mijn pony dan alleen 's zomers?
hij doet niet aan kribbebijten.
laatste reactie hiero, want het is ts haar topic.
Ik doe Alex niet weg, want hij heeft het nog altijd beter dan vele anderen
Fennadev schreef:nee, zij halen mij het bloed onder de nagels vandaan door te zeggen dat mijn pony een bar slecht leventje heeft.
Dat wist ik allang, dat het door die rotvliegjes komt, maar zij zeggen dat hij andere pony's zou missen, dat zou die misschien ook doen als hij geen twee hele lieve merrie's naast hem heeft, waarvan de ene hem heeft geleerd om water te willen drinken en fungeert als zijn moeder en de andere zijn vriendinnetje is waar hij al jaren verliefd op is. Er zit misschien een hek tussen, maar toch graast hij altijd langs het hek als zij er is.
soms heb ik gewoon een beetje ruzie met hem en dan vind ik het het niet waard, maar eigenlijk zou ik voor geen goud zonder hem willen.