Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zigranta schreef:Haar zusje was erbij om het paard vast te houden!!!En met gewoon vasthouden was er geen probleem tijdens het bekappen .Als die kenau van een staleigenares het paard dan uit haar handen trekt omdat ze hem wel even leert om vast te staan ben je volgens mij wel erg van de achterlijke.Ze had van mij ook gewoon de rekening van de dierenarts gekregen.
pearlie schreef:Vervelende situatie, maar ik snap niet goed dat als je zusje er toch bij was, waarom zij je paard niet even heeft vastgehouden terwijl de hoefsmid bezig was??
Ik kan een staleigenaar begrijpen dat die niet alle paarden gaat vasthouden, maar je zusje had toch even je paard zelf vast kunnen houden? Had hij niet vast hoeven staan...
Myca schreef:TS Ik geloof best dat jouw paard op zich gewoon prima is. En ze kunnen ook niet verwachten dat je 24/7 naast hem gaat staan.
Alleen bij dingen als de dierenarts, hoefsmid enzo kan je er wel van uit gaan dat ze je paard het liefst vast zetten. Als hij dat niet kan, dan moet er iemand bij zijn die hier mee om kan gaan. Ik denk dat jij dat kan en dat je zusje als mede-eigenaar nog gewoon wat moet leren, maar misschien kan zij het over een tijdje ook.
Myca schreef:Ik bedoel met "zo'n paard" niets verkeerds, alleen is het blijkbaar een paard met een gebruiksaanwijzing.
Misschien heb je je zusje en de stalhoudster overschat, ik kan alleen maar zeggen, wees verstandig en blijf er de volgende keer gewoon zelf bij om brokken te voorkomen. Laat dit een goede leerschool zijn.
Voor een paard is verhuizen geen pretje, dus het zou mooi zijn als het bij jullie volgende adres goed verloopt.