Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esmeralda schreef:misschien kan je een optie doen, om de maand juni lege box huur te betalen, dus niet het volledige bedrag
idinn schreef:Al heeft ze eerder een aanvaring gehad .... ze betaald stallingskosten, dus haar paard moet gewoon netjes net als de rest zijn eten krijgen.
Pak je spullen en je paard, ga naar die nieuwe stal. Hou de eer aan jezelf en maak nog geld over voor die 7 dagen juni en laat het hem verder uitzoeken.
Mindim schreef:idinn schreef:Al heeft ze eerder een aanvaring gehad .... ze betaald stallingskosten, dus haar paard moet gewoon netjes net als de rest zijn eten krijgen.
Pak je spullen en je paard, ga naar die nieuwe stal. Hou de eer aan jezelf en maak nog geld over voor die 7 dagen juni en laat het hem verder uitzoeken.
Zeg ik dan dat het paard geen eten moet krijgen? Het enige wat ik vraag is waarom ts haar paard geen eten krijgt en de anderen wel. Of er een aanvaring ooit is geweest, dan kun je dat namelijk ter sprake brenegen als reden om te vertrekken. Niet zo gauw conclusies trekken.
Persoonlijk ging ik de maand juni niet betalen. Zodra mijn paard geen voer krijgt, ben ik persoonlijk al weg of heb ik al aan de jas van de stalhouder getrokken om mijn onvrede kenbaar te maken. Mijn paard hoeft als onschuldige partij niet te lijden onder wrok van een stalhouder, tevens zou ik bij een stalhouder die het paard de dupe laat worden ook niet meer willen staan en was al vertrokken als mijns inziens belabberd met paarden zou worden om gegaan. Ik heb eenmaal gehad dat ik ontevreden was over mijn situatie, heb dingen aan de kaak gesteld, maar dat hielp niet. Ik heb eerst een paard weg gehaald en toen ruimte op de nieuwe stal vrij kwam, paard nummer 2 daar ook weg gehaald.
Ik ben wel pro onvrede kenbaar maken, maar nooit mag welzijn van mijn paarden in het geding komen.
jesito schreef:Maar een staleigenaar die zijn onvrede uit over de rug van het paard (helaas zijn er hier genoeg van ) zou ik zowiezo niet meer willen staan.
Wat doet ie bij het volgende accefietje???
Iedere onnozele kan op vandaag een stalling beginnen en daar gaat het al fout.
Britt schreef:Ik zou daar absoluut niet van gediend zijn, veiligheid voor alles. Die van mij heeft al vaker een hengst helemaal lens proberen te slaan toen hij haar wei in kwam (ongevraagd, uitgebroken) en ik weiger om daar verantwoordelijk voor te zijn.