Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:http://youtu.be/7mj9NQS_vHw
niet altijd heeft het te maken met leuke maatjes genoeg gras oid...ik ben echt van mening dat er paarden zijn die gewoon graag op stal staan,daar is mijn friesje er 1 van,die vindt in de wei best leuk..maar genoeg is genoeg...
HolyPope schreef:Theorie en praktijk lopen niet gelijk in de paardenwereld, Zus Jacobah.
Wij zijn juist erg blij met mensen zoals jij die alles al van paarden schijnt te weten, dus kom op met je verhaal!
lilly_s18 schreef:Sallandval: Haha,wel dat is net het vreemde. Ze heeft dit maar op 1 weide normaal gezien. Daar zet ik haar dan ook nooit op. Dan op de kleine weide is ze meestal rustig maar daarop kan ze zich dan weer niet zo uitleven en heel soms gedraagd ze zich daar ook zenuwachtig. Op de paddock is ze altijd rustig maar daar staan ze niet graag, doet ze niets en staat ze aan het hek gewoon te staan tot ik haar er af haal xp. Op de grote weide staat ze normaal graag. Meestal is ze hier heel rustig op, af en toe gebeurd het dat ze onrustig is. Daarom had ik graag geweten wat haar zo overstuur zou kunnen maken als het maar heel af en toe gebeurd.