Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ubimone schreef:@Ruitje bedankt voor je opmerking. Sorry dat ook ik nog
bij moet leren..... Jammer dat je direct zo over mij oordeelt.....
ruitje schreef:ubimone schreef:@Ruitje bedankt voor je opmerking. Sorry dat ook ik nog
bij moet leren..... Jammer dat je direct zo over mij oordeelt.....
Jij vind het vreemd dat ik lichtelijk sarcastisch reageer als je een pensionstal wil beginnen terwijl je basiskennis mist? Dat je bij moet leren is logisch, maar dit kan je zelfs googelen...
Maargoed, als je ook niet tegen commentaar en een oordeel kan, ook dan veel succes met een pensionstal
Citaat:Ik vind kennis over HiT actief geen basiskennis. Dit vind je ook niet bij de doorsnee pensionstalling, dus ik vind jouw opmerking behoorlijk dom en grof.
Carolaa schreef:Ik denk dat de TS juist meer inzicht wilt in de verschillende soorten van pensionstallingen, en de 'eisen' van de klant anders had ze dit topic niet gestart toch? Ik vind dit juist heel slim om eerst te inventariseren waar vraag naar is. En er is toch niets mis mee om haar even uit te leggen wat het hit actief systeem is, of even een link in dit topic te plaatsen? Ik denk juist dat ze mede door dit topic haar kennis kan en wilt vergroten. Vind het een beetje raar dat er gelijk allemaal oordelen over mensen zijn, terwijl de meeste elkaar niet eens irl kennen. Dus zullen we het verder gezellig houden hier?
ruitje schreef:ubimone schreef:@Cowgirl wat is een HiT-actief systeem??
Dit meen je serieus? Succes met je bedrijf dan!
Cowgirl schreef:Citaat:Ik vind kennis over HiT actief geen basiskennis. Dit vind je ook niet bij de doorsnee pensionstalling, dus ik vind jouw opmerking behoorlijk dom en grof.
Ik vind het absolute basis kennis het is een ontwikkeling binnen de paardenhouderij. En het is eigenlijk gewoon triest dat ee doorsnee paardenstalling zijn paarden in de winter nog 24 uur in hok opsluiten. Heb je wel eens gehoord dat de wet voor paardenhouden gaat veranderen?
Daar staat onder andere in dat die ruime boxen nog ruimer moeten, paard moet min een aantal uur per dag naar buiten om zijn benen te strekken, hier versta ik onder: stappen, draven, galop, bokken, stijgeren en ravotten met zijn vriendjes. Dit zijn basis voorwaarden voor een gezond paard zowel geestelijk als lichamelijk het hele jaar door.
De toekomst gaat veranderen en gelukkig zijn paarden eigenaren ook al aan het veranderen, gezien er veel vraag is naar winterpaddocks en voeren op deze paddocks.
Waarom niet inspringen op deze wensen en daar je stalling opbouwen.
Ik adviseer TS zeker nog verder te kijken en zich meer te gaan verdiepen in verschillende pensionstal mogenlijkheden.