Verzorgster is zo dwars ik trek het niet meer.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:24

Mijn God, ik vind dit wel een vervelende situatie.
Als zij niet haar verantwoording wil dragen dan moet ze gewoon weg!
En zolang als jij goed bent voor de paarden dan heeft ze geen poot om op te staan als ze de politie belt!!! Wat een gek mens...
Je kunt ook zeggen dat je politie belt als ze nog een voet op je erf zet, dat je dan aangifte gaat doen wegens huisvredebreuk.
Nou, kop op en reken af met dit onmens!!! +:)+

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:25

Ik ben het helemaal eens met de rest, zou haar gewoon wegsturen. Ze gaat echt niet goed met jou en jouw paard om.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:26

Pff korte metten, wegwezen met zo'n verzorgster!
Als mijn verzorgster zo zou doen was ze direct al vertrokken geweest.

Gelukkig heb ik een lieve verzorgster die keurig alles overlegd en dingen aanneemt en door weer en wind komt en der keurig houdt aan hoe ik het graag zie met de paarden, op die manier kan ik der ook wat meer vrijheid geven met de paarden.
Maar goed, ik weet ook dat zulke meiden zeldzaam zijn... en mijn verzorgster is nog een stuk jonger maar zo te lezen een stuk fanatieker, fatsoenlijker en verantwoordelijker dan de jouwe.

Elma_

Re: Verzorgster is zo dwars ik trek het niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:28

Wat een idioot hey... Kun je hier geen aangifte tegen doen ofzo?
Zou bijna zeggen laat mij ze maar even bellen, maar daar schiet ook niemand iets mee op!
Hard zijn!!

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:29

Had haar allang weggestuurd.. Heb zelf ook een verzorgpony en als ik zoiets zou doen werd ik direct weggestuurd..

Zou haar de volgende keer dat ze komt haar opwachten buiten met haar spulletjes en haar wegsturen, dit kan echt niet.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:30

Wat nummers van manege's opzoeken, de les prijs erbij en haar geven: "denk dat je beter hier terecht kunt, maar dit gaat niet werken'

Hoe durft zij je zo te behandelen? Begrijp dat echt niet. Als het andersom was geweest, was de verzorgster ook vast opgestapt, niemand moet zich zo laten uitkafferen! Maar jeetje, dat een verzorgster zo tekeer gaat: idd, daar is de deur, nog eenmalig geruiken graag..

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:30

Opzouten dat wijf, ben jij mal dat je zo over je heen laat lopen!? maar ook over je paarden?. Is het -naast het wegschoppen van dat tyfus wijf- niet verstandig om te gaan kijken naar een assertiviteitstrainig? ik weet namelijk persoonlijk hoe vervelend het is als je wel wilt, maar niet durft/kunt om een confrentatie aan te gaan. Ik hoop wel trouwens dat je - ons paardloze paardenvrienden/verzorgsters- niet allemaal over een streep gaat trekken door zo'n geval. Er zijn heel veel mensen die graag voor zulke pony's zouden zorgen, en er goed voor zijn.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:31

Toen ik de OP las dacht ik dat je 14 was ofzo ts. Puur omdat je zo veel pikt van deze verzorgster, en totaal niet lijkt te beseffen dat jij altijd nog de baas bent over je paarden.

Deze verzorgster moet je gewoon wegsturen.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:33

Waarom mag ze uberhaupt nog bij jouw paarden komen? Die stuur je toch gelijk weg?! :wave:
Laatst bijgewerkt door ashley1 op 15-04-12 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:34

Pff, schop onder de kont en weg wezen. Als ze als op haar manier wil, komt ze zelf maar een paard

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:36

Ik vind het een beetje vaag verhaal, maar zoals ik het nu lees. Vind het echt niet kunnen, dat je dit allemaal toe laat?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:39

:evaw:

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:40

Idd ze intimideert je en jij laat je intimideren. Kan je man haar anders niet wegsturen? ik denk dat je te maken hebt met een behoorlijk psygisch gestoort geval, daar wil je toch vanaf?

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 13:40

Ik scheer niet alle verozrgsters over een kam.
Ik gun het iemand anders van harte maar deze meid past niet bij dit paard.
En ik ben het ook zat,de sfeer is te snijden.
Ik stuur haar weg vandaag nog.jullie hebben gelijk en hoop dat er iemand komt die lief is voor de paarden.
Want zon associale houding kan gewoon niet,haar kindje van 3heeft gisteren heel de poetskist over het erf gezeuld.
Ik was kwaad en zei er wat van maar die verzorgster is haar moeder naderhand ging ze met de halsters aan de haal.
En die moeder zei er niks van,ik stuur haar echt weg mijn man is er niet.
Maar daar ga ik het zo over hebben als hij thuis is.
Bedankt voor de reacties.
Vind ook dat ze een eigen paard moet kopen,die wilt ze dan stallen bij een boer.
En dan er niks meer voor betalen.zo stom.
Maar zoals ik al zei ik stuur haar weg,loop vandaag nogal moe rond de dag was zwaar gisteren.
De gehele opslag had die kleine overhoop gehaald.
IK moest het wel opruimen,want anders konden onze zes katten hun huis niet meer in. :o

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:45

haffie83 schreef:
Ik scheer niet alle verozrgsters over een kam.
Ik gun het iemand anders van harte maar deze meid past niet bij dit paard.
En ik ben het ook zat,de sfeer is te snijden.
Ik stuur haar weg vandaag nog.jullie hebben gelijk en hoop dat er iemand komt die lief is voor de paarden.
Want zon associale houding kan gewoon niet,haar kindje van 3heeft gisteren heel de poetskist over het erf gezeuld.
Ik was kwaad en zei er wat van maar die verzorgster is haar moeder naderhand ging ze met de halsters aan de haal.
En die moeder zei er niks van,ik stuur haar echt weg mijn man is er niet.
Maar daar ga ik het zo over hebben als hij thuis is.
Bedankt voor de reacties.
Vind ook dat ze een eigen paard moet kopen,die wilt ze dan stallen bij een boer.
En dan er niks meer voor betalen.zo stom.
Maar zoals ik al zei ik stuur haar weg,loop vandaag nogal moe rond de dag was zwaar gisteren.
De gehele opslag had die kleine overhoop gehaald.
IK moest het wel opruimen,want anders konden onze zes katten hun huis niet meer in. :o

Als ik het dus goed begrijp loopt ze op jouw erf?
Ze zal vast en zeker een grote mond opentrekken, dan gewoon zeggen als ik je kop hier nog 1 x op mn erf zie bel ik gelijk de politie!
Dat verstaan ze wel :Y)

kyrajansenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:47

ik wist al wel wat ik had gedaan, dag verzorger...
en een nieuwe opzoeken !?
een paard verdient zoiets niet :(:)

Onbekend987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:47

Ik zou zeggen dat ze een ander verzorg pony/paardje mag gaan zoeken.
Zelf doe ik altijd de stal, opstrooien en leeg scheppen. Als er weer de weidegang is, ook de drollen uit de wei halen, vegen, eigenlijk gewoon alles een beetje netjes houden en achterlaten. Geld ook voor de spullen. Het is namelijk wel een pension stal.
Het hoort er gewoon bij vind ik. Wilt iemand dat niet doen, dan is het echt iemand die alleen maar voor het leuke komt.
Maarja, nogmaals, gewoon stoppen met dat meisje. Niet leuk voor jou dat ze zo doet, maar ook niet voor het paard.
Hoop dat, als je een nieuwe verzorgster hebt gevonden, dat je aan hem/haar wel een leuke 'tijd' kan hebben :)

Groetjes!

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 13:49

Dat kan ik weleens zeggen,als ik zeg je moet wel even uitmesten,dan vraagt ze waarom dat nu weer.
Jij rijdt er toch voor niks op,dan krijg ik te horen help dan mee,mens.pffff wat een taal.
Die gaat dus de laan uit.Ik ga haar echt weg doen als ik aan dat arme paard denk dan gaat het me aan mijn hart.
En ze eist nu de sleutel als ik zeg dat doe ik niet vanwege haar,en dat iemand als eens het hek open liet waardoor er paarden op de weg waren,de buren hebben meegeholpen ze te vangen.IK heb echt angst gehad dat ze aangereden werden.stond helemaal te shaken toen een vracht wagen moest remmen omdat er ineens een paard de weg opschoot.

horzlover

Re: Verzorgster is zo dwars ik trek het niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:51

haffie groot gelijk meteen de straat uit sturen die hap.

even iets totaal anders heb je een contract met haar want anders kan dat dus tegen je gebruikt worden :=

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:51

hee gatver zeg.
niet alle verzorgsters zijn zo hoor TS!

ik ben blij dat je al besloten hebt haar weg te sturen, en ik wens je dr heel veel succes mee.
wat een vreselijk nare vrouw is dat dan!

nog 1 tip: het is dus jouw erf waar de pony's staan? als jij haar eenmaal hebt weggestuurd, heeft zij gewoon NIET het recht nog terug te komen, want het is JOUW erf. als ze dit wel doet; bel de politie gewoon. hiermee zorg je ook gelijk dat ze dus geen gekke dingen kan gaan uithalen omdat ze kwaad is op jou.

heel veel succes!!

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 13:51

Ja wil echt een leuke tijd op stal.
Het vorige meisje was echt een goede vriendin.
De verkering raakte uit met haar vriend en ze woont nu bij moeders in.
Ze zit in friesland wij in gelderlandzuid das toch een eind hier vandaan.
Wilde dat ze er nog was.

Onbekend987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:52

haffie83 schreef:
Dat kan ik weleens zeggen,als ik zeg je moet wel even uitmesten,dan vraagt ze waarom dat nu weer.
Jij rijdt er toch voor niks op,dan krijg ik te horen help dan mee,mens.pffff wat een taal.
Die gaat dus de laan uit.Ik ga haar echt weg doen als ik aan dat arme paard denk dan gaat het me aan mijn hart.
En ze eist nu de sleutel als ik zeg dat doe ik niet vanwege haar,en dat iemand als eens het hek open liet waardoor er paarden op de weg waren,de buren hebben meegeholpen ze te vangen.IK heb echt angst gehad dat ze aangereden werden.stond helemaal te shaken toen een vracht wagen moest remmen omdat er ineens een paard de weg opschoot.

Het is en blijft altijd het paard van JOU. Als ze daar niet mee om kan gaan, dan niet, zoek dan maar een ander. Als jij wat vraagt om te doen, moet ze dat eigenlijk gewoon doen. Daar is ze een verzorgster voor. Teminste zo zal ik denken.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:52

Ahh das balen maar er zijn genoeg leuke meiden die wel het beste voor met je paardje en met jouw hebben dat komt echt wel goed

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:54

Hoiii

Ik verzorg ook paarden. Goede communicatie onderling is erg belangrijk.
Als jou verzorgster zo doet tegen je paarden ga je met haar praten heb je dit al meerdere keren gedaan stopt het gewoon helaas.

Het is de bedoeling dat je paarden een leuke en goede verzorgster hebben en blij zijn als ze er is.
En dat jij hier natuurlijk ook profijt van hebt.

paarden zijn ook levende wezens en voelen precies aan hoe iemand zich voelt.

Zij denkt niet aan de paarden alleen ik denk aan aan haar zelf?

gr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:56

Ja inderdaad er zijn genoeg leuke en aardige verzorgsters!. Ik zou er eens heel snel wegsturen en niet bang zijn!