Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
betadine schreef:De weide ligt in natuurgebied dus eigenlijk mag je zo goed als niets. Volgens mij zelf niet de moeite om het proberen legaal et doen.
Zand storten is mischien wel een optie, daar kunnen ze denk ik toch wel weinig van zeggen.
Ine23 schreef:Dat weet ik niet, zat ik zelf ook over te denken. Écht natuurgebied is normaal eigendom van natuurpunt en daar kan je dan ook gewoon geen paarden zetten, maar je hebt ook gebied dat beschouwd wordt als "natuurgebied" maar ook weilanden en landbouwgronden elkaar afwisselen. Op dat eerste gaan ze niet soepel zijn, op dat 2e wel.
s0173957 schreef:Ine23 schreef:Dat weet ik niet, zat ik zelf ook over te denken. Écht natuurgebied is normaal eigendom van natuurpunt en daar kan je dan ook gewoon geen paarden zetten, maar je hebt ook gebied dat beschouwd wordt als "natuurgebied" maar ook weilanden en landbouwgronden elkaar afwisselen. Op dat eerste gaan ze niet soepel zijn, op dat 2e wel.
Niet waar.
Heel simpel, natuurgebied is, net als landbouwgrond, bouwgrond, recreatiegrond, een benaming voor de bestemming van de grond. Of die dan in eigendom is van natuurpunt, van natuur & bos, van de VLM, van jou of van Jefke verder in't straat, maakt NIKS uit.
Op natuurgebied mag je NIKS! Palen zetten met draad en een schuilstal, that's it.
NIET bemesten, GEEN grondwerkzaamheden, niks nada noppes!
betadine schreef:De weide ligt in natuurgebied dus eigenlijk mag je zo goed als niets. Volgens mij zelf niet de moeite om het proberen legaal et doen.
Zand storten is mischien wel een optie, daar kunnen ze denk ik toch wel weinig van zeggen.