Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Apple schreef:Bij mn vorige instructrice betaalde ik 15 per half uur. Bij mn nieuwe instructeur 17 per half uur. Per uur is dat 23 euro. Het wordt dus leuk om af en toe een uur les te nemen ipv een half uur en dan bv een springlesje te nemen.
)€35,- of €40,- per uur en dan rijden wij daarheen ongeveer een uur heen en een uur terug (België) dus ook nog aardig wat benzine. Die lessen zijn voor mij en de paarden waarmee ik daar heen ga perfect. Er wordt niet alleen volgens het boekje gereden maar naar de combinatie ruiter-paard en omstandigheden. Wedstrijd gerichte lessen waar van ontspanning naar prestatie wordt gewerkt. En die prestatie is al sinds ik daar kom nog elke keer behaald! Elke keer als ik naar een les ben geweest ga ik een of meerdere sprongen vooruit. Dan vind ik dat dat het geld zeker waard is. marieketencate schreef:Ik betaal € 35 per uur en ik vind het niet raar om een keertwending te rijden tijdens het losrijden op een wedstrijd![]()
Als je paard dat lastig vindt en de eerste keer nooit zo geweldig gaat, ben je toch wel gek als die eerste keer dan pas in de proef is? Ik ga met losrijden ook altijd even een pasje achterwaarts, net zoals een paar passen schoudenbw en middengalop....niet om te trainen, maar om mijn paard goed aan de hulpen te zetten....
Raya schreef:Hallo
Ik rij bij Marjan Dorresteyn.
Zij is 45 euro per uur.
Maar ze kan wel erg goed les geven. Maar bij dat soort mensen is dat niet zo duur want ze is wel de zus van Coby van Baalen. Ze kan echt goed les geven.
)