Wat betaal je voor een uur privéles met je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel betaal je voor een uur privéles?

Onder de 10 Euro
15 (6%)
Tussen 10 en 15 Euro
35 (15%)
Tussen 15 en 20 Euro
41 (18%)
Tussen 20 en 25 Euro
51 (23%)
Tussen 25 en 30 Euro
26 (11%)
Hoger als 30 Euro
51 (23%)

Totaal aantal stemmen: 219

x_ultimate_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:09

gratis, ze heeft z gereden en rijd nu nog recreatief, en ze komt naar me toe. (tis m'n tante die langs mij woont, dan ben je er nogal eens ooit)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:58

Ik betaal nu 20 euro per uur (officieel 45 minuten), maar meestal is het een uurtje. Ik moet er wel zelf heen rijden met paard en trailer. Daar ben ik ook nog eens een 45 minuten à een uur zoet mee.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:56

Goh wat een prijzen zeg!
Wij betalen 40 euro per uur!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:12

lundi schreef:
Goh wat een prijzen zeg!
Wij betalen 40 euro per uur!!!

Nou dat doe je dan ook niet elke week Haha!
Ben blij dat ik niet zo duur uit ben zeg, pfhieuw!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:13

Ik betaalde (heb gelukkig nu geen les meer voor zo veel) 15 euro per half uur.
En daar zat dus het inrijden en uitstappen bij!!!
En soms ging in naar buiten met een paard en kreeg ik dus ook geen les, dat was dan wel soms een uurtje daar betaalde ik ook gewoon 15 euro voor..
Enne, ik vind het echt verschrikkelijk duur, 33 gulden voor misschien 15 minuten les.....

jessica18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:34

ik zat het allemaal eens even te lezen van die lessen en ik lees van veel mensen dat ze perfect les krijgen.. ik vind dat persoonlijk ook van mijn instructrice...
maar..........

wanneer krijg je nu eigenlijk perfect les????????

als je instructrice van deurne komt of haar orun papieren heeft?
als ze van onstpanning houd en daar naar toe werkt?
of ze juist streng is en van je verwacht dat je je paard aan pakt?

ik heb wel een eigen mening van mensen die les geven maar wanneer is het nou goed?????????
ik weet het niet... wie wil hier zijn mening ook eens kwijt misschien hebben we allemaal hetzelfde idee van goed les..

ik persoonlijk ben van mening dat je eerst naar de onstpanning rijd en wanneer je je paard onstpannen hebt ga je wat oefeningen op niveau doen met je paard, je paard moet zelf aangeven waar hij aan toe is en jij ook en ik vind dat je niet moet beginnen met wijken en schouderbinnenwardst en travers totdat je weet hoe je je paartd losrijd en hoe je je paard weer oppakt tot in de oprichting..

en EEn ding waar ik mij zo aan ergeren kan is dat sommige mensen met het losrijden van een wedstrijd nog gaan keert wenden enz.

als je dat op de wedstrijd nog moet oefenen ben je een beetje te laat.. maar dat is mijn mening..

wie deelt zijn mening met mij over het hele verhaal, zelfs als je het bullshit vind wat hier staat.. groetjes *LOL*

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:14

Ik betaal € 35 per uur en ik vind het niet raar om een keertwending te rijden tijdens het losrijden op een wedstrijd Lachen
Als je paard dat lastig vindt en de eerste keer nooit zo geweldig gaat, ben je toch wel gek als die eerste keer dan pas in de proef is? Ik ga met losrijden ook altijd even een pasje achterwaarts, net zoals een paar passen schoudenbw en middengalop....niet om te trainen, maar om mijn paard goed aan de hulpen te zetten....

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:18

Ga hierin met mariektencate mee
Wanneer vind ik dat ik goed les krijg.....
Als ik en mijn paard vooruitgaan door de lessen, en dit op een ontspannen manier tot stand komt. ( even heel kort gezegd)

ilsejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:42

Apple schreef:
Bij mn vorige instructrice betaalde ik 15 per half uur. Bij mn nieuwe instructeur 17 per half uur. Per uur is dat 23 euro. Het wordt dus leuk om af en toe een uur les te nemen ipv een half uur en dan bv een springlesje te nemen Lachen.

euhm.. ik geloof niet dat ik jouw berekening helemaal snap Verward

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:28

Bij ons kost het € 10,-- per half uur, al loopt het vaak iets uit Haha!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:13

Bij ons op de manege is het 16,50 per uur met eigen paard een uur geloof ik.
Met manegepaard/pony is het 21,50 (ook een uur).

Op mijn eigen pony had ik priveles 1 uur lang voor 5 euro Lachen

Donnanientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:16

bij ons is het voor als je op een manege paard rijd 14 euro voor een half uur! :S

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:22

Ik geloof (gaan mijn ouders over Knipoog )€35,- of €40,- per uur en dan rijden wij daarheen ongeveer een uur heen en een uur terug (België) dus ook nog aardig wat benzine. Die lessen zijn voor mij en de paarden waarmee ik daar heen ga perfect. Er wordt niet alleen volgens het boekje gereden maar naar de combinatie ruiter-paard en omstandigheden. Wedstrijd gerichte lessen waar van ontspanning naar prestatie wordt gewerkt. En die prestatie is al sinds ik daar kom nog elke keer behaald! Elke keer als ik naar een les ben geweest ga ik een of meerdere sprongen vooruit. Dan vind ik dat dat het geld zeker waard is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:23

marieketencate schreef:
Ik betaal € 35 per uur en ik vind het niet raar om een keertwending te rijden tijdens het losrijden op een wedstrijd Lachen
Als je paard dat lastig vindt en de eerste keer nooit zo geweldig gaat, ben je toch wel gek als die eerste keer dan pas in de proef is? Ik ga met losrijden ook altijd even een pasje achterwaarts, net zoals een paar passen schoudenbw en middengalop....niet om te trainen, maar om mijn paard goed aan de hulpen te zetten....

BEn ik met je eens!
Ik vind dat ook niet raar om tijdens het losrijden nog wat onderdelen van een proef door te nemen. Als daar keertwenden bij zit, dan is dat toch zo??? Ik oefen het wijken ook nog weleens tijdens het losrijden?? Und???? Wat is daar nou vreemd aan????

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:30

Omdat ik dacht, ik ga het meteen goed doen ben ik lessen gaan volgen bij een prix st george instructrice. Dat kostte 35 euro per uur priveles. Omdat het toch niet zo goed bleek uit te pakken en het allemaal niet echt opschoot ben ik bij een andere gaan lessen. Ik betaal nu 12,50 voor een priveles en we gaan met sprongen vooruit.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:34

Hoiii,

Ik betaal 11 euro voor een half uur, maar dan komt ze wel naar mij toe. Vind ik wel een redelijke prijs hoor.

Groetjessss

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:31

15 euro per half uur. Dus per uur zal het wel 30 euro zijn Verward Maar ik heb 10-15 euro aangeklikt

Kick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:40

YvonneAa schreef:
15 euro per half uur. Dus per uur zal het wel 30 euro zijn Verward Maar ik heb 10-15 euro aangeklikt

Jep bij mij ook, maar 1 uur is 25 euro bij mij.
Ik les maar een halfuurtje langer houden WE het niet vol. Hahah Pling Pling

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:43

Toen ik nog op Marcello reed, betaalde ik €40 voor een uur, €20 voor een half uur maar dat was vaak langer => kwartiertje inrijden waar ie al bij keek (begon dan om 3 uur, 4 uur kwam de volgende), dan 3 kwartier werken en terwijl de volgende bezig was stapte ik uit. Dus echt waar voor je geld, cker omdat ie echt supergoed les gaf/geeft! Rij helaas daar niet meer... Al 2 jaar geen les meer gehad...

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:03

Ik betaal € 15 per half uur, € 5 voor de reiskosten en dus € 10 voor de les.

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:45

Hallo
Ik rij bij Marjan Dorresteyn.
Zij is 45 euro per uur.
Maar ze kan wel erg goed les geven. Maar bij dat soort mensen is dat niet zo duur want ze is wel de zus van Coby van Baalen. Ze kan echt goed les geven.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:45

helemaal nix Lachen

naja, ik betaal in natura Haha!
moet wel es haar paard voeren/rijden of groomen ofzo.

maar zij voert trouwens ook regelmatig mijn paard Lachen

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:53

Ik betaal ( naja eigenlijk mn pa) 25 euro per uur en meestal word dat 70 min.
Mijn instructrice rijdt zelf ZZ zwaar en kan goed les geven! K heb vooral van haar geleerd hoe ik mn appuyementen goed kan rijden!

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:54

Raya schreef:
Hallo
Ik rij bij Marjan Dorresteyn.
Zij is 45 euro per uur.
Maar ze kan wel erg goed les geven. Maar bij dat soort mensen is dat niet zo duur want ze is wel de zus van Coby van Baalen. Ze kan echt goed les geven.

Jah Marjan Dorresteyn is goed!
K kwam haar een keer tegen op een wedstrijd toen ze Marigje van Baalen aan het les geven was!
Ze rijdt zelf ook super want ik hoor welleens dat ze 180 punten in een M2 proef rijdt ( doe ik haar niet na Haha! )

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:24

Ik heb sinds kort een nieuwe instructrice, ze komt aanhuis, ik ben zeeer tevreden en ze is maar 20 euro per uur! Ik vind het een koopje.
Ze is ook erg straight - als we na 50 minuten klaar zijn geeft ze me 2 euro terug (wat ik dan weiger, want als ze uitloopt vraagt ze ook niet meer).