Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
___Sanne schreef:PPPeet schreef:Bij ons zijn de prijzen met 35,- omhoog gegaan per 1 februari mede door de brief van de fnrs. Ik snap het wel maar leuk is anders
Waarom door de brief van de FNRS?
aliealie schreef:Ik heb iemand aan huis staan tegen kostprijs, dit omdat ze me verder ook helpt met uitmesten, voeren, oppassen en dergelijke.
De kostprijs all-in per maand aan kuil, krachtvoer=bix en muesli van Marstall, 1kg leinschnacks en het gebruikte zaagsel ligt gemiddeld maandelijks rond de 115-120 euro. dit is dus daadwerkelijk kostprijs en ik verdien hier niets aan. Af en toe laat ik dan de mest ophalen a 60 euro de kieper, dit verdeel ik dan naar rato over vier paarden, dit moet ze dus eroverheen ook betalen.
___Sanne schreef:PPPeet schreef:Blijkbaar heeft de FNRS een brief rond gestuurd naar stalhouders dat ze adviseren om de prijzen omhoog te doen.
Ooh zo! Ik snap niet waar de FNRS zich mee bemoeid maargoed
Liin schreef:Ja daar heb je gelijk in inderdaad. Ik heb niet aan wit uitbetalen en de randstad gedacht. Dan kan het zijn dat ze gewoon uitkomen. Maar blijf erbij dat het veel geld is, helemaal met 35 mensen die er staan. Maar dat ligt er natuurlijk ook weer aan hoe je het land huurt, of dat het van de mensen zelf is oid.
lastig hoor, je moet het geld maar hebben dan...