Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
er zitten echt leuke dingen tussen!
Ik zal er ook eentje vertellen:
POny gewoon weg gerent, gelukkig stond ze gewoon bij de wei te wachten op ons.
Verder ben ik eens een keer vergeten om aan te singelen en toen hing ik onder de buik van mn pony. Nou dan schaam je je wel even. En ik ben een keer met opstappen uit mn broek gescheurd....
Dan kun je wel door de grond gaan
... Of tijdens een springwedstrijd er afvallen en dan keihard erafvallen tegen een hindernis aan je pony halen die inmiddels al 2 hindernissen heeft gesprogen er weer opklimmen en vrolijk dorrijden en dan nog 3e worden
(meeste is gewoon doordat de pony zo dom is
)
...hij zetten een stap opzij en ik gleed er zo weer af op de grond 
)
, zit je daar te balen op een knol die niet mee wil werken en dan staattie ook neg een drie poten met de 4e naar achter vast in het hek
En heen langs onze wagen en paardjes en weer terug langs onze wagen en paardjes en weer heen... en je snapt het wel, paardjes helemaal geiriteerd door die pokkebellen en wij nog meer (7 uur 's ochtends...). Dus mijn vriend zet demonstratief onze spullen in het pad waar die man steeds langsreed
Komt er een vrouw langs die iets zegt als ''goh jullie hebben de boel uitgestald''. Begint mijn vriend spontaan een hele klaagzang over die man met belg en die pokkebellen die er steeds langsrijdt, zegt ze ''oh, die is van ons...''

De naad had losgelaten.. Ik stijg lekker zonder enig vermoeden op, rij een paar rondjes en denk ineens dat het toch wel erg luchtig is daarzo 
Heb het ritje maar afgemaakt, ik zat toch al
Daarna maar een trui omgeslagen en zsm naar huis vertrokken
Ilindra schreef:Ook moest ik een keer heel erg nodig plassen tijdens een bosrit.
Ik had heel goed gekeken of er niemand aan kwam en ging in de struiken zitten.
Opeens hoor ik een vrouw achter me vragen:"moet ik even uw paard vasthouden"![]()
Bleek dat er achter me in de struiken 2 vrouwen gebukt zaten om bosbessen te plukken die ik niet had gezien
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Lianne007 schreef:Ook was Michael laatst een beetje aan de "dunne".
ik stond achter bij hem gebukt om zn sokken mooi wit te poetsen.
toen liet meneer plotseling een "windje",en ik had allemaal bruine troep over mn arm heen! het wil niet meer uit mn shirtje
hij heeft gewoon over me heen "gepoept" haha
. Ik had zo veel geoefend met die pony en hij werd in de ring spontaan onbestuurbaar. Op een gegeven moment stormt hij op een triple bar af van de verkeerde kant en ... springt er middenin. De balken vlogen om mijn oren. Toen was ik echt kwaad
. Ik stapte af en liep weg...
)CCCCorine schreef:Blunders genoeg...
Tijdens een buitenrit op de Veluwe had ik ineens hoge nood. Ik was alleen en op een superafgelegen plek. Normaal loop ik dus eerst wel even de bosjes in, maar die keer had ik zo'n haast dat ik dacht: 'dat kan ook wel heel snel midden op het ruiterpad (ik was de hele rit nog niemand tegen gekomen). Uitgerekend op dat moment, komt er een groep van zo'n 20 ruiters aan. Oeps...![]()
Trixy schreef:Al deze verhalen samengevoegd en verwerkt in een Hot Shots deel 3 of 4 zouden het heel erg goed doen!
Heb zelf dit toe te voegen (beetje dom, maar niet echt lachwekkend):
Zou een paardje rijden dat niet wou halthouden. Was eerste keer en kon stroomschakelaar niet vinden. Enige manier om paardje te stoppen was hoofd naar het hek dwingen. Je raadt het al... die kreeg een tik van de stroomdraad. Paardje bokkend weggerend en ik op mijn rug gekletterd en paar dagen met krukken gelopen (niks ergers gelukkig). Nooit weer met stroom erop gereden...
Ik neem een aanloop om op de merrie te klimmen, ik blijf halverwege steken, zij begint te lopen en ik hang dus half over d'r rug. Vervolgens kom ik dus met mijn voeten tegen een stroomdraad, wat resulteerd in dat de stroom door mij heen vliegt en via mijn ellebogen bij het paard in de rug beland 
Bedankt iedereen 
Ineens zie ik mijn vriendin op haar draver er in volle galop vandoor gaan.. hahaha
... dus je snap wel dat ik helemaal in een deuk lag.
Zei een van die knullen van de manege... zal ik je een voetje geven (zo net voor het terras)... Ik helemaal blij... Geeft ie een voetje, donder er ik net zo hard aan de andere kant , voor het overvolle terras, weer vanaf. Iedereen in een scheur natuurlijk. (ik ook) Het heeft een half uur geduurt eer ik er weer op kon en die Haff, heeft het er in het gras maar even van genomen.