Weet niet of het uitmaakt hoor, maar de hele avond house vind ik zelf te veel van het goede.
Kan me indenken dat die pony's na een poosje ook gek worden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ester_94 schreef:Weer allemaal bedankt voor jullie reacties!Ik heb het er maar eens even met de staleigenaresse over gehad en we zijn tot een paar oplossingen gekomen. We gaan morgen een goeie, stevige bak halen die we vastschroeven aan de stal. Daarnaast verhuist hij binnekort naar een ander stalletje waar een deur naar buiten in zit zodat hij als het weer het toelaat (niet dat de hele stal wegwaait zegmaar
) gewoon altijd in en uit kan lopen en zo hopelijk minder verveling heeft. Hij gaat dan trouwens samen met de shetlander bij ons op stal zodat hij niet alleen is. Dat is hij trouwens nooit hoor
Hij heeft aan alle kanten buren en overdag staat hij in een kudde van 6 paarden. Dus hij krijgt écht wel genoeg contact
Sambal hebben we trouwens ook geprobeerd maar dat at hij ook gewoon op, die malloot
ester_94 schreef:haha jaaa zal hij blij mee zijnHij heeft nu trouwens een nieuwe waterbak en die heeft nu al 2 nachten overleefd!