Wie heeft de gouden tip..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:10

Op Q-music.
Weet niet of het uitmaakt hoor, maar de hele avond house vind ik zelf te veel van het goede.
Kan me indenken dat die pony's na een poosje ook gek worden. :D

ester_94

Re: Wie heeft de gouden tip..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 20:07

haha ik zie het al voor me :') Ik weet niet of ik iedereen daar heel blij mee maak in de stal. :P In de kerstvakantie staat er altijd een radio ivm oud en nieuw en dan de staleigenaar vind het dan leuk om 100%NL op te doen, nou dat is echt niet leuk uitmesten :')

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:05

Na, dan geef je em toch gewoon een ipod... dan heeft verder er niemand last van dat ie naar 100%NL luistert

ester_94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 11:34

haha jaaa zal hij blij mee zijn :') Hij heeft nu trouwens een nieuwe waterbak en die heeft nu al 2 nachten overleefd! *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:19

Geef hem anders ook zo´n speciale bal,daarmee kan hij dan spelen.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:19

Meer naar buiten, 6 uur naar buiten is wel 18 uur per dag op stal.

Je zou mischien een 'ring' kunnen proberen waar je een emmer in kunt 'hangen'. Weet alleen niet meer hoe dat heet. Of een speciekuip met bakstenen op de bodem.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:27

Mijn paard is precies zo, slopen, graven, trappen, slopen.. Dus staat ze altijd 24/7 buiten! Niks aan het handje en kan ze lekker uit d'r dag gaan als ze daar zin in heeft zonder dat er weer iets gesloopt wordt. Zelfs met de sneeuw, en deze "strenge" winter staat ze zonder deken heerlijk buiten. Ze wil niet eens naar binnen!

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:33

Helaas zijn sommige paarden nogal oraal aangelegd en daar doe je niks aan, 24/7 buiten maakt niet uit, speeltjes is een tijdje leuk, wilgentak mm heerlijk voor even, met vriendjes is super maar niet de hele dag spelen enz. enz.
Ik heb er ook zo 1 die alles sloopt, in zijn mond neemt, versleept, optilt enzo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat zit gewoon in hem niks aan te doen, nu die van mij ouder wordt gaat het ietsje pietsje beter, maar trekt nog steeds de schrikdraad paaltjes uit de grond of trekt de draad kapot, een speciekuip met stenen erin is een extra uitdaging om die ook om te krijgen wat meestal nog lukt ook.

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:42

ester_94 schreef:
Weer allemaal bedankt voor jullie reacties! :D Ik heb het er maar eens even met de staleigenaresse over gehad en we zijn tot een paar oplossingen gekomen. We gaan morgen een goeie, stevige bak halen die we vastschroeven aan de stal. Daarnaast verhuist hij binnekort naar een ander stalletje waar een deur naar buiten in zit zodat hij als het weer het toelaat (niet dat de hele stal wegwaait zegmaar :P) gewoon altijd in en uit kan lopen en zo hopelijk minder verveling heeft. Hij gaat dan trouwens samen met de shetlander bij ons op stal zodat hij niet alleen is. Dat is hij trouwens nooit hoor ;) Hij heeft aan alle kanten buren en overdag staat hij in een kudde van 6 paarden. Dus hij krijgt écht wel genoeg contact ;)

Sambal hebben we trouwens ook geprobeerd maar dat at hij ook gewoon op, die malloot :')

ester_94 schreef:
haha jaaa zal hij blij mee zijn :') Hij heeft nu trouwens een nieuwe waterbak en die heeft nu al 2 nachten overleefd! *\o/*

Geweldige oplossing, wat fijn voor jullie *\o/*
Laatst bijgewerkt door Brilletje op 22-02-12 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

ponieke10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:43

en een haybar?
deze momteer je in de stal en kan dus niet omvallen ( weet alleen niet hoe diep ze zijn)

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:06

bijtplekken insmeren met mest, en de waterbak(mits er een handvat aanzit) vastmaken. Een oogje kopen, in de muur draaien, een karabijhaakje, die door handvat aan het oogje vast. werkt hier prima