Tentenkamp... wat gekocht?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:01

Kan je er ook met de trein naartoe? Zoja, op welk station moet je dan uitstappen?
En is het met de auto makkelijk te vinden?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:32

Ja, je kunt met de trein. Hoe precies weet ik alleen niet. Je moet dan 10 minuten lopen geloof ik.

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 18:37

vossebier schreef:
Kan je er ook met de trein naartoe? Zoja, op welk station moet je dan uitstappen?
En is het met de auto makkelijk te vinden?

Ik ga altijd met de trein (mijn vader werkt bij de NS dus ik kan tegen een heel laag bedrag nederland rond Tong uitsteken ) je moet uitstappen op station Rotterdam Lombardijen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:24

Ik ben vandaag wéér geweest en nu kon ik samen met Ingele heerlijk op mijn gemakje rondkijken, wat een verschil met gisteren!!
Ik heb een donkerblauw dressuurdekje gekocht met in het babyblauw haar naam erop Lovers
Een kiefferhoofdstel en een neoprene dressuursingel.

Vond het gister niet leuk (behalve de meeting dan dat was wel leuk) maar vandaag was het een stuk leuker op tentenkamp zelf

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:26

Ik ben vandaag geweest, helemaal niet overdreven druk. En heel wat gekocht, was ook nodig.

Zelf heb ik gekocht:
2 Lik-it in mintsmaak
Onderdeken, die blauwe
Uitrijdeken, een bordeaux, waterafstotend
Dubbelgebroken bit 13,5
Bitringen
Zweep
Halstertouw
Geel dekje
Boekje over knippen en scheren

En mijn vriendin:
Winterdeken blauw geruit, voor Haflinger
Lichtblauw dekje
Halstertouw
Teugels
Foenegriek
Zweep
Lik-it mint

Best geslaagd dus. Alleen kon ik geen echt mooi hoofdstel vinden. Ben nogal kieskeurig, omdat ik er geen een nodig heb, maar er gewoon eentje wil. Maar wil graag een hoge neusriem, die waren er wel, maar niet wat ik wilde.

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:56

Ik heb gekocht:

- 1x een goud/peach achtig dekje met een randje erop met blauw en goud.
- 1x leren VZH singel
- Handschoentjes
- En ik had maar meteen 2 shabrak tassen meegenomen Schijnheilig

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:35

Ineke2 schreef:
Ik ben vandaag wéér geweest en nu kon ik samen met Ingele heerlijk op mijn gemakje rondkijken, wat een verschil met gisteren!!
Ik heb een donkerblauw dressuurdekje gekocht met in het babyblauw haar naam erop Lovers
Een kiefferhoofdstel en een neoprene dressuursingel.

Vond het gister niet leuk (behalve de meeting dan dat was wel leuk) maar vandaag was het een stuk leuker op tentenkamp zelf

Het was idd goed te doen!
twas niet druk!
en ik ben ook goed geslaagd!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 00:09

Ben ook al een paar keer geweest (mijn paarden staan er 5 min vandaan, en ik woon er 10 min vandaag Haha!)
Heb het volgende gekocht:
paar neusbontjes in de kleuren wit en beige
stalemmers
dressuurdekje
peesjes voor me shet
lijnzaadolie

En dat was het, ga misschien van de week nog een keer, want ik zie elke keer weer nieuwe dingen Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:10

Nou, daar viel dus weinig te beleven. Na grondig speurwerk vond ik nog wel ergens een kaakbeschermer die me aanstond (uiteraard niet in de aanbieding) en m'n zusje heeft handschoentjes meegenomen. Poehee, wat een aankopen!
(Ik ging voor de hoofdstellen, dat was dus troep)

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:24

IK vroeg een vriendin uit te kijken naar een Cob-maat hoofdstel met gecombineerde neusriem. Hoeft niets bijzonders te zijn want het is de vervanging van mijn longeerhoofdstel. Belt ze me op - het enige acceptabele dat ze kon vinden was €27,50! Waren die echte aanbiedingshoofdstellen zo slecht dan? Ik heb maar gezegt het te laten, ik vind nog wel eens iets...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:38

Ik vond de aanbiedingen op de folder er al niet echt interessant uitzien. Alleen de hoofdstellen voor 5 euro leken wel wat. Maar daar zaten volgens jullie dus geen teugels bij?
en was het verder ook troep?
Ik ben er jaren terug eens geweest, een dagje treinen toen ik nog een ov had. Heb er toen een mooie winterjas gekocht (niet in de aanbieding) en een hoofdstel (ook niet in de aanbieding). Toen hadden ze bij hoofdstellen een gratis bit t.w.v. 19.95 gulden. Nou, je kreeg er een ijzervernikkeld bit bij, die kostten toen 12.95 gulden, die bitten waren dus ook troep. Daarna zijn we Rotterdam zelf nog ingeweest, maar het tentenkamp vonden we niets.

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:14

Ik ben gister geweest, echt leuk om al die mensen zien te slepen met een stuk of 3, 4 van die mandjes Haha!
Zelf had ik 1 mandje en me broer en zus om wat te sjouwen, wat zijn ze toch lief *LOL*
Dit is mijn :
* een vrij dik donkerblauw schabrakje
* een dun donkerblauw shabrakje met zwarte rand
* 1 potje foenegriek
* 3 zwarte zadeldragers, 1 voor mij en heb er 2 voor de meiden bij ons op stal meegenomen, ben zelf ook heel aardig
* 1 paar bordeau rode handschoentjes
* 1 paar witte handschoentjes (deze 2 paar waren bij elkaar 7,-)
* en 1 paar wat dikkere donkerblauwe handschoentjes
* een uitrijdeken
* een happy horseball
* en een zweep die je uit elkaar kan schroeven.

Alles bij elkaar was 155,-

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:59

Ik ging voor een stuk of 7 aanbiedingen, ben uiteindelijk met alleen een soft-longeerlijn naar huis gegaan.
De meeste aanbiedingen vielen me zwaar tegen, of baggerkwaliteit of gewoon niet zo mooi als in het krantje Haha!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:43

Die hoofdstellen voor 5 euro heb ik wel bekeken, maar was allemaal full toen, ik was er vrijdag. In principe goed genoeg voor bijvoorbeeld longeerwerk, maar ik zal ze niet kopen, gebruik altijd oude hoofdstellen voor longeren, en die heb ik alijd wel.
Er waren best leuke hoofdstellen bij, voor rondom de 20-30 euro, maar niet wat ik zocht. Wilde eigenlijk een Engelse neusriem, die was amper te krijgen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:04

Eerste dag savonds gegaan. Was best wel druk hoor!! Bloos!

Heb een wit halster gekocht (5 euro!!!), een wit dresuur dekje, ook lekker goedkoop (had ik helemaal niet nodig, Bloos ) verder twee zakjes snoep (appel en kruiden, beetje veel!! krgij ik never nooit op dus) en dan nog een boek over ziekten.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:12

Tancreda4 schreef:
verder twee zakjes snoep (appel en kruiden, beetje veel!! krgij ik never nooit op dus)

Haha! Haha! Haha!
Gelukkig hoef je ze zelf niet te eten, maar kun je ze aan je paard geven....