Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liekiej20 schreef:als dit bij mij gebeurd maak ik er meteen werk van maakt me niet uit wat er zou gebeuren als dat beest maar veilig is, dus dat verhaal van 9 jaar is ook te triest...vind ik beetje raar maar ieder zijn ding natuurlijk..
uryanne schreef:Zeker degene die zegt 'al 9 jaar te vechten voor een dier'. Vreemd dat je het 9 (!) jaar laat duren.
simongek schreef:Ik vindt dit ook schandalig van de pensioneigenaar. dit hoort niet te mogen hoor.
kunnen zij hem dan niet s avonds in de bak laten rennen zodat hij in ieder geval die box eens uit is.
rommulus schreef:uryanne schreef:Zeker degene die zegt 'al 9 jaar te vechten voor een dier'. Vreemd dat je het 9 (!) jaar laat duren.
Ik denk niet dat je in de positie bent om te oordelen dat ik het 9 jaar heb laten duren
Je weet niets van de situatie af en je weet niets van het werk wat ik en mensen om me heen er al in hebben gestoken
Je wil niet weten hoe machteloos je je voelt om telkens weer niets voor elkaar te krijgen hoe hard je ook ervoor vecht
Je wil niet weten hoe het vreet aan je
Oordeel niet voor je het verhaal kent
Daphne__ schreef:liekiej20 schreef:als dit bij mij gebeurd maak ik er meteen werk van maakt me niet uit wat er zou gebeuren als dat beest maar veilig is, dus dat verhaal van 9 jaar is ook te triest...vind ik beetje raar maar ieder zijn ding natuurlijk..
Als de dierenbescherming niks doet, kun jij nog zo je best doen voor een paard, maar dan blijft hij lekker 9 jaar in die situatie.
liekiej20 schreef:beter diefstal als een paard dat straks afgemaakt moet worden of zelf doodgaat door deze toestand
liekiej20 schreef:nee ik denk niet dat het makkelijk kan zo dom ben ik ook weer niet, maar ik vind het te triest voor woorden dat je in het geheim op wil treden voor een dier waar je uiteindelijk niks aan kan doen, moeite hebt om naar de btreffende instanties te bellen logisch maar why dan op bokt reacties vragen.. dat je dat paard niet mee kan nemen ala maar als je de eigenaren niet zover krijgt en dus ook niet met de instanties zou ik dat (IK) het beest weghalen of de eigenaren vragen wat ze vor dat beest willen hebben en zoeken naar mensen die erbij willen helpen, kijk maar naar reacties van van de week over de exmoorpony's
Kinke schreef:Allemachtig wat een trieste verhalen, om kotsmisselijk van te worden. Rommulus, ik denk dat je je ook een beetje moet kunnen verplaatsen in de lezers van dit topic. Dat zoiets 9 jaar kan duren is toch te zot voor woorden?
liekiej20 schreef:nee ik denk niet dat het makkelijk kan zo dom ben ik ook weer niet, maar ik vind het te triest voor woorden dat je in het geheim op wil treden voor een dier waar je uiteindelijk niks aan kan doen, moeite hebt om naar de btreffende instanties te bellen logisch maar why dan op bokt reacties vragen.. dat je dat paard niet mee kan nemen ala maar als je de eigenaren niet zover krijgt en dus ook niet met de instanties zou ik dat (IK) het beest weghalen of de eigenaren vragen wat ze vor dat beest willen hebben en zoeken naar mensen die erbij willen helpen, kijk maar naar reacties van van de week over de exmoorpony's