Wat hebben paarden wat mannen niet hebben?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:32

Hm.... erg veel.....uhm... tríeste antwoorden eigenlijk.

Hier, op het 'platte land' van Andalusië, is het 95% man wat paard rijdt. Moet ik hier die vraag dan omdraaien?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 22:54

Huertecilla schreef:
Hm.... erg veel.....uhm... tríeste antwoorden eigenlijk.

Hier, op het 'platte land' van Andalusië, is het 95% man wat paard rijdt. Moet ik hier die vraag dan omdraaien?

nee hoor, da's duidelijk... }> bij mannen is een paard een verlengstuk van hun penis...

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:14

Yup. Net zoals veel mannen hier een glimmende supersportmotor willen, willen de mannen op het platte land van Andalusië een grote stoere brulhengst.

Knipoog Extreme duivel

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:13

ArwenLune schreef:
Yup. Net zoals veel mannen hier een glimmende supersportmotor willen...

Ah...dus omdat ik kringetjes om hen heen reed op mijn éénpittertjes en een niet al te grote merrie rij ben ik ook altijd 'onder de pannen'!!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 12:50

pannen? Verward bedoel je een sleep vrouwelijke fans achter je aan? Haha! oh... of mannelijke natuurlijk... Scheve mond

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:23

...een sleep mannelijke fans die achter Huertcilla aandenderen omdat hun grote stoere brulhengsten achter zijn merrie aanzitten...? Knipoog

Serieus (want in mijn eerdere reactie heb ik de topicvraag niet eens beantwoord..) paarden hebben zat dat mannen niet hebben. Maar, mannen hebben ook zat dat paarden niet hebben. Dus ik hoop ze allebei in m'n leven te hebben, bij voorkeur met wederzijds begrip tussen de twee.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:27

Jullie klinken wel erg negatief allemaal hoor. Maar ik zit wellicht toch in een luxe positie met een mannetje die net zo gek is als ik. En we hebben beiden een superband met onze knollen dus tja....

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:27

hmmm, ik zit overigens ook nog eens in de luxe positie DRIE mannen tot mijn beschikking te hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:32

Zodra ik een man vind die mij zonder zeuren 3 uur lang door het bos draagt, in een behoorlijk tempo uiteraard, ruil ik de paarden misschien wel eens in (scheelt een hoop uitmesten ) Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:37

Citaat:
Net zoals veel mannen hier een glimmende supersportmotor willen, willen de mannen op het platte land van Andalusië een grote stoere brulhengst

*hahaha* HC val jij ff in de prijzen Haha! (hij heeft een motor en een hengst

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 15:08

...én geen klagen over 'pannen' Lovers

Overigens staat die hengst voorlopig nog alleen maar te 'brullen', want campo-ritten zoals met de drie meiden zitten er nog even niet in. Wil hem persé bitloos aanleren en hoewel ik niet van pit ontzegd ben, heeft hij er wel héél veel van... Poquito a poco, dus.
Bovendien, hij moet wel héél lief blijven, ook op ferias, en daar ook nog eens echt zin in hebben wil ik hem daarmee gaan plagen, anders ga ik liever op een merrie die het wel leuk vindt.

On topic ben ik het helemaal met Arwen eens; 't heeft allebei 'wat' en het is ook altijd met allebei wat Knipoog waarbij én-én oneindig veel leuker is dan óf-óf.

Waarom is er eigenlijk geen 'contact'-topic hier op Bokt. Heeft dat een historie c.q. reden die ik gemist heb? 'Paardenman gezocht' komt nogal eens langs toch? Wellicht iets voor een afgeschermd deel voor boven de 18 of 21 of weet ik veel? Of zitten er gewoon geen mannen genoeg op Bokt waardoor het eigenlijk niet veel zin heeft? Geen idee of dit soort stats op te hoesten zijn.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:55

contact topic is er al geweest ja.
es tu animal un caballo? si? eres intelligente, sympatico e tiene muy energia.
dit hoorde ik ooit wel eens. en het klopt ook wel. mannen die van paarden houden zijn vaak heel lief.

mijn man moet in ieder geval van dieren houden!!! dat is hét teken dat hij ook van mensen kan houden op een eerlijke manier. wat jullie?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:34

volgens mij is HC dol op paarden Haha! , toch wel bijzonder:één van de weinige mannelijke Bokkers, (nog boven de 18 ook), woont bijna het verste weg en ik heb hem al gemeet OK dan!

Zo'n contact topic hebben we helemaal niet nodig joh Knipoog

Bij mij op stal loopt (behalve de boer en zijn schoonvader) welgeteld 1 man rond en die is zo verkreukeld door allerlei ongelukken dat ie niet eens meer op zijn paard klimt.... Verward

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:56

het antwoord op de vraag hierzo hoorde ik toevallig vandaag: Je man kan je geen drie uur lang over het strand dragen, je paard wel
*vandaag m'n eerste strandrit gehad, vandaar

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:38

hmmmz, dit is nog best moeilijk....

Het gevoel van vrijheid, dat heb ik met t paard wel, maar met vriendje minder. Paard is altijd blij me te zien (vriendje lief ook wel, maar voor hoelang nog? Extreme duivel Tong uitsteken)

Nog ff terug op Desire, mijn paard kiest mij toch echt bijna altijd boven alles! Eten of met mij mee,Baloe kiest voor mij Lovers wat n liefde he Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:45

roerend Machie, ik weet wel wat Morrie kiest Stoom uit je oren niet mij......zeker weten, wel zijn eten

Het vreemde "toeval" wil dat de mannen waar ik iets mee gehad heb in mijn leven, allemaal aan de drank en aan lager wal zijn geraakt....... Wow!

of zou het dan tóch aan mij liggen Clown

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:53

hahaha, ik lach me een breuk hier Haha!

Als ik een wens zo mogen doen, dat zou ik wensen dat jullie paarden een dag konden vertellen wat ze echt dachten Haha!

Jullie zouden ze spontaan verkopen denk ik Tong uitsteken
Of in ieder geval een heel erg ander beeld krijgen van jullie o zo trouwe beestjes die zo veel van jullie houden Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:57

Paarden hebben borsthaar Tong uitsteken.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:20

smurf schreef:
volgens mij is HC dol op paarden Haha! , toch wel bijzonder:één van de weinige mannelijke Bokkers, (nog boven de 18 ook), woont bijna het verste weg en ik heb hem al gemeet OK dan!

Zo'n contact topic hebben we helemaal niet nodig joh Knipoog

Bij mij op stal loopt (behalve de boer en zijn schoonvader) welgeteld 1 man rond en die is zo verkreukeld door allerlei ongelukken dat ie niet eens meer op zijn paard klimt.... Verward

Jeetje Smurf met een dergelijke PR hoef ik me over de praktische problemen rond bedoeïenen- en/of zigeunermeisjes helemaal niet druk meer te maken OK dan!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:24

*whahahahaha* Haha! *lig onder de tafel van de LOL*

PR-smurf voor HC Rock-on, dudes!

zigeunermeisjes zijn niet honkvast hoor, dat heeft wel iets handigs, die willen toch weer weg.....ik heb nog wel een Roma-meisje in de aanbieding, heeft alleen geen voortanden meer Extreme duivel

Die bedoeïenen, tja, die hebben vaak heel veel broers en neven enzo, moet je toch een beetje mee uitkijken Cool , anders moet de Bokt-mafia je komen redden....... Clown

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:29

hm, om de vraag maar om te draaien:
mijn paard heeft in ieder geval niet meer wat mijn man zaliger beslist wel had......

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:32

Apple schreef:
Paarden hebben borsthaar Tong uitsteken.

Me ex ook hoor hij is vrij OK dan!

En me broertje 2 sprietjes maar die is nog aan de jonge kant Haha!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:37

Ebene schreef:
me broertje .... is nog aan de jonge kant Haha!

Buitenkans dames: vers van de speen kun je ze nog kneden!!!

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:46

Buitenkans dames: vers van de speen kun je ze nog kneden!!!
schreef HC

huh, spreek je uit ervaring ?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:49

callippo schreef:

Paarden zijn gewoon heerlijk om mee te knuffelen, ze ruiken lekker, zijn sterk, "

klinkt als mijn vriend....... Lovers
en nee, het is geen nieuwe relatie,"al" bijna 5 jaar samen........
[/quote]