Ik vind het meer lijken op de link van heksensnot. Hoe komt er in godsnaam een uritip op een weiland? Niemand die daar gaat staan daarvoor neem ik aan? Met zn katheter in het weiland
MickeyenVici
Geplaatst: 01-02-12 22:47
Heksensnot?
suvan
Geplaatst: 01-02-12 22:48
Geert Wilders? oh nee, ik zie dat de optie "kwallen" al voorbij is gekomen..
Allereerst wil ik even kwijt dat het geen implantaten zijn of siliconengel is, want de paarden en ik gebruiken dat niet
Ik ging vol verwachting uritip googlen kwam ik toch andere plaatjes tegen dan dat ik verwacht had haha
Sjors: ik heb wel eens een varken en een mossel ontleed, maar het lijkt niet op een maag of andere organen. Pluttersput: Zou goed kunnen, maar van wat voor dier? Het is iedergeval geen kikkerdril dat ken ik goed genoeg. Specialbel: het lijkt inderdaad wel op gel, maar het is midden in de polder en niet dicht bij de weg dus ik zou niet weten wie daar zijn haar zou moeten doen haha. Ann_moi: Mocht je verhaal waar zijn dan denk ik niet dat die pad het fijn zou vinden als ik met mijn voorkant van mijn voet heb plat tot de grond sta te meppen en daarna los schraap van de grond en uit elkaar probeer te krijgen Leedebee: ik denk dat jij het juiste antwoord heb gevonden lijkt er ieder geval wel op MickeyenVici: ah jakkes Mika11: de eigenaar is geen boer en ik ben de enige die daar komt en nee het is niet van mij haha!
Is het niet zoiets wat uit een vliegtuig is gevallen? Ik zag een keer op tv dat iemand zoiets in zijn auto vond (door de ruit) en dat dat van een vliegtuig kwam.