gister ging ik met een van de ponys bij zon plas kijken en ze stond met haar voorbenen gespreid op het ijs

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
doom schreef:Hebben de eigenaren van die stal de paddocks niet goed gevlakt voor het ging vriezen?
Die van mij staat nu op een perfect harde egale bodem..
Hobbelige bodem had ik bij die van mij echt niet gedaan, dat is al zo'n lijpo.. die breekt echt zijn been!
doom schreef:Jessix schreef:Nee, dat kan ik helaas niet. En mijn paardjes passen zich wel aan.
Tja... ik moet eerlijk bekennen dat ik na die van mij gelongeerd te hebben al zijn voetpassen weer met de hark heb vlak geharkt.
Met blaren aan toe op mijn handen... het is allemaal wel meer werk.. Maar mogelijk is het meestal wel!
Paperboy schreef:Mijn paard staat overdag op de weide, de eerste 15 a 20 meter is vreselijk oneffen door het stuk lopen en keihard.
Mijn paard is heel voorzichtig en doet niet gek, alle paarden trouwens....
Ja soms vind ik het best eng, maar ik heb nog een paard die is met vervroegd pensioen door blessure die hij tijdens het rijden in de bak opliep. Ik weet dus dat een ongeluk echt overal kan gebeuren.....helaas.
Wij zitten hier op kleigrond en in natte periodes is het weer spekglad en zo is er altijd wel wat, ze kennen de weides goed en weten precies wat ze wel en niet kunnen.....