sharief schreef:Even een gokje zonder naar de reacties te kijken, maar wel afgaand op je woonplaats:
Ik denk dat je dan rond 380-450 euro per maand zit. Klinkt overigens wel heel goed en de box is groot.
dat is wel veel
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_SteR_ schreef:Wat worden hier verschrikkelijk hoge prijzen gegeven! Mijn stal voldoet aan bijna alle eisen, we hebben alleen geen bos in directe omgeving. Er zijn 15 stallen, waarvan 7 pensionpaarden.
Mijn paard staat in een stal van 3,5 bij 3,5. Wordt 's winters dagelijks in de paddock gezet (totaal 5 zandpaddocks) van ongeveer 12 tot 18.00.
We hebben een goede bak met verlichting van 20x40, stapmolen, er wordt uitgemest en er wordt 4x daags gevoerd. Er is een afgesloten zadelkamer, kleine kantine en ruime wasplaats.
Zomers staan de paarden de hele dag in het land.
Ik betaal € 175,- per maand voor regio Friesland. Aangezien jij in regio Flevoland woont zou ik voor jouw stalling zo'n zelfde prijs betalen.
Caira schreef:anne_bento schreef:Ik denk dat je voor zoiets hier in de omgeving snel op 250-300 zult zitten. Zou dat ook een nette prijs vinden overigens.
Denk dat rond de 200-220 reeeler is in deze omgeving