Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
connepon85 schreef:@Wesco; prijs weet ik nog niet zo goed; ik ben het allemaal nog aan het berekenen. Is in ieder geval de hogere prijsklasse.
connepon85 schreef:Ik ken eerlijk gezegd geen stallen in Noord-Holland die en faciliteiten bieden voor een optimale training (Agterberg bodem binnen en buiten), en de mogelijkheid bieden dat ze een ruime (overdekte) uitloop hebben. Voor sportstallen is dat namelijk schaars.
Op veel stallen is er wel een mogelijkheid dat ze in een paddock komen, maar als je bekijkt hoeveel paarden er staan ten opzichte van het aantal paddocks, kom je vaak op maximaal 1 uur per dag uit...
@arabesk ziet er interessant uit, maar ik denk dat veel eigenaren van (dure) sportpaarden dit niet graag willen.
@duhelo; 600 euro is ook niet de prijs die ik zou vragen, maar is een prijs die iemand anders noemde. Zelf denk ik eerder aan 370/420 om uit de kosten te kunnen komen. Dit is de prijs met meer weidegang. Vergelijkbare prijzen zie ik bij mij in de buurt voor veel minder service. (wel goede binnenbak, maar 1 uur in paddock of stapmolen in de winter en zomers overdag weidegang + minder voerbeurten).
@sheela/dominiquesr minder in stapmolen kan uiteraard.
@superrizzo ziet er mooi uit, maar toch heb ik mijn twijfels over groepsstalling e.d. Ik zou dat bijvoorbeeld met mijn paarden niet aandurven en zo zijn er veel mensen in mijn omgeving.
@am_vanes m.b.t. uitrijmogelijkheden; er is geen bos of afgesloten natuurgebied ofzoiets. Wel is er een rustige weg waar je goed kunt rijden en vlakbij een rustig gebied zit. Dus er zijn wel mogelijkheden.
connepon85 schreef:@Corina knap dat je sportpaardgericht kijkt ook al zou je er zelf niet willen staan
connepon85 schreef:@ashkerlon ondergrond vind ik nog een lastige. Ik vind het namelijk wel prettig als ze goed kunnen liggen en even sprintje trekken. Het is toch 12 meter lang, dus dat is nog aardig wat. De paddocks zijn overdekt dus het weer kan geen invloed hebben. Denk je dat het niet netjes schoon te houden is? Plas lijkt mij namelijk weg te lopen in de bodem, poep moet handmatig opgeruimd worden (= wel veel werk).