Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lousje22 schreef:@lcranch, kale boxhuur word bij ons 250 euro gerekend dus dan ben ik erg duur uit en bij hem werkt het niet zo dat je dan je geld terug krijgt als hij iemand voor die stal heeft. Ik heb ooit m'n box aangehouden daar toen er even geen paard in stond en moest daar dan natuurlijk kale boxhuur voor betalen (logisch), maar hij gooide er doodleuk een ander paard in. Hij ving mooi dubbel geld. Slim van hem, maar dan moet ie niet van tevoren met de uitleg van lege box en dus heb ik geen geld komen.
De nieuwe stalgeigenaar geeft gelukkig mijn box niet weg, hij vind het ook allemaal maar gedoe en niet echt coulant.
@Whiperke, (en nee dit is niet bedoeld om hem af te zeiken voor dat mensen daarover beginnen) zelfs al zou ik mijn paard in moeten laten slapen zou ie nog in staat zijn om je voor februari wat te laten betalen. Zoiets heeft een meisje wiens pony ik heb gereden meegemaakt. Ook als je je paard verkoopt moet je gewoon doorbetalen. Ik zou zeker terugkomen als ik het weer kan betalen, maar door dit zie je wel weer in dat hoe fijn de stal ook is en hoe lang je er ook klant ben het ze eigenlijk geen reet boeit wat jij doet of wat de reden is dat je gaat.