Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Laten behandelen door de osteopaat, loste alheel veel op! Ook op advies van de osteopaat in de winter een deken op, anders werd er teveel energie gebruikt om warm te blijven en zou ze nog dunner worden. Ook 24/7 buiten met onbeperkt hooi, ze staat ook bij andere die te dik zijn dus in de wei wordt nu minder gevoerd. Dus ze krijgt slobber en hooi nog extra van ons. Nu is ze al ouder (bijna 20) dus het wordt nu moeilijk, maar arabieren horen ook niet heel dik he. Maar vorige jaren is ze door de maatregelen osteopaat en veel bijvoeren (extra muesli/slobber) echt bijgekomen. En met echt heel veel regen loopt ze samen met een ander paard los over het terrein zodat ze zelf binnen kan schuilen, maar goed los zou lang niet altijd een mogelijkheid zijn
En je een goede keus kan maken
luckyboy5 schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen op stal 2 tegen heeft? dat ze in de winter sávonds naar binnen gaan? dat gebeurd toch op iedere stal?? in de zomer staan ze wel 24/7 buiten maar als het koud/nat wordt dus niet , en dat is nou net perfect voor mn paardje
ik kan me voorstellen dat bij zn vriendjes weghalen erg is ,dat was juist mijn grootste dillemma, maar 80 procent vd paarden staat toch s´nachts binnen? of zie ik nou iets over het hoofd?