Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ik vind het wel mooi om te zien hoe verschillend het is wat ze de ene of de andere dage eten
De ene keer stampen we de netten vol...en zitten ze een dag later nog steeds vol , dan vraag ik me echt af wat ze al die tijd gedaan hebben
De andere keer zijn diezelfde volle netten een dag later ineens half leeg...of nog erger , hangt er alleen nog een restje onderin te bungelen.
De verschillen qua dag-verbruik zijn echt enorm
horses1990 schreef:Ik koop ongeveer 40 a 50 balen stro per keer. Per baal (20 a 25 kg) betaal ik ongeveer 3,50 maar hoger kan ook hoor want het is nou niet echt een goed strojaar (heb ook al 5 euro per baal moeten betalen). Voor een baal hooi (ook 20 a 25 kg) betaal ik 6,50 per baal (maar daar had ik geluk mee want de leverancier die had een fout gemaakt, het was eigenlijk 8,50 per baal inclusief afleveren). Ik zit wel in de randstad (weinig boeren dus)
horses1990 schreef:Ik denk dat ik wel minstens 1 baal per week gebruik voor 1 paard, maar mijn paarden staan wel in hele ruime stallen zeker 3 bij 4 meter. Maar aan de andere kant gaan er 1 a 2 plakken in per dag (niet zo heel veel dus), omdat ze ook rubberen matten eronder hebben liggen. Als de stal 1 x per week helemaal leeggeschept wordt gaan er 4 a 5 plakken in.
Groetjes xxx