Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blacky94 schreef:Mijn verzorgpaard staat voor 180 volpension (voor een grote stal 200)
Buitenbak met verlichting (ook 2 hindernissen tot je beschikking)
Bos, zandvlakte, crossbaan, heide om de hoek
Worden elke dag binnen en buiten gezet. Normaal in de paddock maar ivm het weer en opknapwerkzaamheden staat ze nu elke dag op de wei.
Verder worden ze gevoerd (brok en kuil/hooi)
Worden de stallen opgestrooid en uitgemest
Eigen kast
Poetsplaats (en er kan binnen om de hoek een tuinslang aangesloten worden waardoor de paarden ook afgespoten kunnen worden)
Kantine
Staleigenaresse rijdt Z en in t weekend kan je groepslessen volgen. Ook zijn er mogelijkheden tot priveles (kosten natuurlijk wel extra). Verder zitten er ook nog een andere grote manege en rijvereniging in de buurt waar je ook lessen zou kunnen volgen.
We mogen er alleen niet op zondag komen.. Ik denk dat dit te maken heeft met dat de stallen bij een huis staan waarvan de mensen gelovig zijn (zij verhuren de stallen aan die vrouw, die ze weer onderverhuurd aan de pensionklanten)
Paard staat in de omgeving van Ede.
shilady schreef:Ehm ik denk dat ik het aardig goed doe met mn 170
en dan het paard die elke ochtend buiten word gezet en 7 u er weer word uitgehaalt
voeren en mesten ook inbegrepenEn als ik er nog 1 bij neem is het 300 dus 40 korting en dan ook lekker buiten gezet gemest gevoerd
blondies schreef:shilady schreef:Ehm ik denk dat ik het aardig goed doe met mn 170
en dan het paard die elke ochtend buiten word gezet en 7 u er weer word uitgehaalt
voeren en mesten ook inbegrepenEn als ik er nog 1 bij neem is het 300 dus 40 korting en dan ook lekker buiten gezet gemest gevoerd
Waar sta je dan als ik vragen mag?